Kertokaa miten voin auttaaa koiria?
Olen aina ollut todella eläinrakas ja etenkin koirarakas. Itseltäki löytyy yksi koira. Olen päälle parikymppinen vuorotyötä tekevä hoitaja ja haluaisin tietää mitä keinoja on täällä suomessa auttaa koiria? Täällä on koirilla suht hyvät olot verrattuna moniin muihin maihin, mutta silti on pentutehtailua, rääkkäystä, koiran tarpeista piittaamattomia omistajia yms. :( En usko että minulla olisi vuorotyön ja oman koiran lisäksi aikaa mihinkään säännölliseen toimintaan, mutta rahaa voisin jonkin verran säännöllisesti lahjoittaa johonkin yhdistykselle (josta voisin olla varma että rahat menevät oikeeaan tarkoitukseen) vaikka itsellänikään ei paljoa ylimääräistä ole. Tai sitten voisin osallistua, ruokkia, leikkittää yms. Kertokaa kaikki järjestöt yms jotka tarvitsevat auttavia käsiä :)
Kommentit (8)
Ei ainakaan millekään Pietarin käytöshäiriöisille katukoirille. Kenties omalla paikkakunnallasi on jokin kodittomien koirien hoitola tmv.?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:18"]Ei ainakaan millekään Pietarin käytöshäiriöisille katukoirille. Kenties omalla paikkakunnallasi on jokin kodittomien koirien hoitola tmv.?
[/quote]
täälä ei ole koirahoitoloita :( mitäköhän eläinsuojelujärjestöjä tms suomessa on?
Ihmiset kärsivät ja sinä mietit koiria
Jeesiä koirakamuille ja Kodittomien koirien ystävät ry.
Käyppä tutustumassa ylläolevaan nettisivuun. Tietoa ja mahdollisuuksia auttaa koiria ja muita eläimiä kurjissa oloissa. Tuolla myös mahdollisuus hankkia itselle kummikoira romanialaiselta koiratarhalta pientä kuukausimaksua vastaan.
T. Kummi itsekin ja katukoiran adoptoinut :)
Levitä mieluummin tietoutta pentutehtailun vaaroista ja valista ihmisiä.
Eikö kukaan tiedä?