Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi esitellä vanhemmille, mutta ei kavereille?

Vierailija
11.12.2014 |

Uudesta kumppanista siis kyse. Suku/perhe kyllä esitellään, mutta ei kavereita!? Ja kaverit kuitenkin miltei jokapäiväistä elämää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seurustelet mun kaverini kanssa niin se pelkää että yrittäisin nussia sua.

Vierailija
2/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 12:29"]Jos seurustelet mun kaverini kanssa niin se pelkää että yrittäisin nussia sua.
[/quote]

Niin. Kyse naisesta. Naisella paljon mies- ja naispuolisia kavereita ja heitä paljon tapaa, minä olen tavannut vain yhden naispuolisen kaverin ja se oli sellainen "käsipäivää".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla naisena sama ongelma... Ajattelen olevani vaan niin ruma ettei kavereille kelpaa... Siltä se vaan tuntuu, vaikka näin ei oikeasti (kai!?) ole... Ollaan puoli vuotta seurusteltu ja kyllä hänen äidillä käydään harvase viikko ja minun kavereita näkee, mutta hänen kavereitaan menee tapaamaan yksin (ryyppäämään ym.).

Vierailija
4/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lisää: Ei ole ikinä pyytänyt mihinkään bileisiin, joita on lähes tulkoon jatkuvasti! Osaan käyttäytyä myös humalassa ja harvoin edes otan niin, että olisin missään kunnon maistissa. Muiden tyttöystävät kyllä on mukana ja ovat aikalailla saman tyylisiä kuin minä... Enkä nyt ihan susiruma ole! Ja itselläni paljon kavereita ja tulen helposti ihmisten kanssa toimeen, joten mikähän on ongelma. Mies ei osaa perustella, kun olen kysynyt! "Ei nyt, et sä siellä viihdy, ei me mitään ihmeellistä tehdä, käydään vaan saunassa, ei lähdetä baariin" ja silti lähtevät!

Vierailija
5/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:15"]4 lisää: Ei ole ikinä pyytänyt mihinkään bileisiin, joita on lähes tulkoon jatkuvasti! Osaan käyttäytyä myös humalassa ja harvoin edes otan niin, että olisin missään kunnon maistissa. Muiden tyttöystävät kyllä on mukana ja ovat aikalailla saman tyylisiä kuin minä... Enkä nyt ihan susiruma ole! Ja itselläni paljon kavereita ja tulen helposti ihmisten kanssa toimeen, joten mikähän on ongelma. Mies ei osaa perustella, kun olen kysynyt! "Ei nyt, et sä siellä viihdy, ei me mitään ihmeellistä tehdä, käydään vaan saunassa, ei lähdetä baariin" ja silti lähtevät!
[/quote]

eli sun poikaystävä ei halua sua niiden kaa. Saattaa olla et se sun kultas puuhailee muuta sun selkäs takana.

Vierailija
6/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:15"]4 lisää: Ei ole ikinä pyytänyt mihinkään bileisiin, joita on lähes tulkoon jatkuvasti! Osaan käyttäytyä myös humalassa ja harvoin edes otan niin, että olisin missään kunnon maistissa. Muiden tyttöystävät kyllä on mukana ja ovat aikalailla saman tyylisiä kuin minä... Enkä nyt ihan susiruma ole! Ja itselläni paljon kavereita ja tulen helposti ihmisten kanssa toimeen, joten mikähän on ongelma. Mies ei osaa perustella, kun olen kysynyt! "Ei nyt, et sä siellä viihdy, ei me mitään ihmeellistä tehdä, käydään vaan saunassa, ei lähdetä baariin" ja silti lähtevät!
[/quote]

eli sun poikaystävä ei halua sua niiden kaa. Saattaa olla et se sun kultas puuhailee muuta sun selkäs takana.
[/quote]

Niin... Olen yrittänyt kysellä kaikkea mahdollista toisista naisista ym., mutta niitä ei kuulemma missään nimessä ole...