Ulkosuomalainen pohtii, mitä joululahjaksi omille vanhemmille?i
Tarvitsisin kiireesti joululahjaideoita vanhemmilleni. Asun itse ulkomailla joten lahja pitää voida postittaa. Vanhempani eivät koreile vaatteilla, koruilla tms. tai eivätkä välitä muutenkaan "hienoista" jutuista, asustelevat omakotitalossaan kaikessa rauhassa. Eivät myöskään ole kovin innokkaita uusia makuja maistelemaan vaan kaikki tuttu ja perinteinen on parasta. Millä ihmeellä voisin ilahduttaa heitä jouluna?
Tuhannet kiitokset kaikesta avusta!
Kommentit (11)
Rahaa! Suomessa on kova köyhyys ja rahat on täysin loppu. Raha olisi heille mukava yllätys
Me on ostettu yleensä sisarusten kanssa lahjakortteja teatteriin tai kylpylään tms. Voi hankkia netitse.
Kiitos teille kaikille!
Raha ei ole vanhemmilleni "tarpeen", ainakaan siinä määrin mitä itse voisin heille antaa lahjaksi :o) siitä ei varmaan paljoa iloa olisi. Terveyden takia he eivät varmaan myöskään tule nyt käymään teatterissa eivätkä myöskään ole kylpyläihmisiä ja muutenkin itsensä hemmottelu on heille outoa. Siksipä tämä onkin niin hankalaa... Niin mielelläni kuin menisinkin jouluksi kotiin, se ei ikävä työasioiden takia onnistu taaskaan :o(
Onko jotain ideoita mitä nettikaupasta voisi hankkia?
Kiitos!!
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 12:07"]
Ei mitään. Pysy siellä täällä pärjätään kyllä ilman lahjojasi
[/quote] Joo, en juuri sulle ollutkaan lahjaa hankkimassa :o)
Ap
Ap vielä kyselee, olisiko jollain mitään kivaa ideaa? Tiedän että kuulostaa tosiaan siltä että mikään ehdotus ei kelpaa - vanhemmilleni on tosiaan hankala hankkia lahjaa, mutta jos olisihan joku kiva idea, mitä en olisi tullut itse ajatelleksi? Kaikki ehdotukset otan kiitollisena vastaan.
Kiitos vielä :o)
Ap
Lahjakortti esim. kylpylään.