Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi, kun seksin jälkeen aina kirvelee ja kutittaa alapäätä!!

Vierailija
10.12.2014 |

Lisäksi seuraavana päivänä pissa alkaa haista pahalle. Tai alapää ylipäänsä. Ihan kamalalle.

Lääkärissä olen käynyt pariin kertaan, mutta ei oikein apua ole löytynyt. Virtsatulehdusta välillä epäilin, mutta niitäkin on joskus ollut useita, ja ne tuntuu erilaiselle. Lisäksi viimeksi kun kävin lääkärissä, niin pissanäytteessä ei näkynyt mitään. Papassa olin myös juuri, ja se oli ok.. Hiivaa se ei ole, kun sitäkin joskus ollut, eikä nyt sellaista kokkareista valkoista vuotoa ole. Mitä tämä siis on? Ja mikä avuksi??

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko lateksille allerginen? Se tuli ainakin ekana mieleen.

Vierailija
2/24 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteeritasapaino häiriytyy? Kokeile emätinkapseleita jotka tasapainoittavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lateksi- tai sperma-allergia?

Vierailija
4/24 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis kortsua en ole käyttänyt aikoihin, kun on vakisuhde. Emätinkapseleitakin, öljyjä ym olen kokeillut useammanlaista, saattavat auttaa vähän ainakin sen hetken kun on käytössä, mutta eivät vie vaivaa kokonaan pois. Se menee sitten itsestään ohi jos on seksissä pidempi tauko. Mutta saattaa kestää useamman viikon. Ihan joka kerta tätä vaivaa ei tule, mutta hyvin usein. AP

Vierailija
5/24 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo sperma-allergia oikein on?

Itse ajattelin että olisi vaan kuivuutta, mutta kun pissakin haisee pahalle? Ja muutenkin virtsaaminen muuttuu epämielyttäväksi.. Ceridal-öljy auttaa jonkin verran oireisiin, mutta ei vie vaivaa pois. AP

Vierailija
6/24 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuullut sanan esileikki?!

Vierailija
8/24 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kuivat limakalvot.

Vierailija
9/24 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täysin sama vaiva! :( Paitsi käytössä kondomit.

Vierailija
10/24 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivat limakalvot sanoisin minäkin. Mulle tuli seksin jälkeen kirvelyä ja sattui pissaaminen. Seuraavana päivänä tuli hiivan oireita, eli kutisi pirusti sun muuta. Siinä sitten pelleilin eri hiivalääkkeiden kanssa ja yksi taisi tehota. Nykyään seksin jälkeen suihkautan alapäähän ceridal-öljyä ja se auttaa. Kannattaa kokeilla ja muutenkin käyttää liukkaria.

Vierailija
11/24 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut samaa hommaa nyt pari viikkoa. Nähdään miehen kanssa tällä hetkellä vaan viikonloppuisin tai alkuviikosta, ja kuvio toistunut nyt kaksi kertaa ihan samana. Pe iltana seksiä, seksin jälkeen kovaa kirvelyä mutta helpottaa -> la aamuna todella voimakas virtsaamiskipu ja yleisesti heikko olo. Sain antibioottikuurin, oireet hellittivät (ja olin toki ilman seksiä myös). Sitten seuraavalla viikolla su iltana seksiä, taas kirvelyä -> seuraavana aamuna voimakas virtsaamiskipu ja veristä virtsaa. Taas antibioottikuuri, mutta onkohan tämä ihan vaan virtsatieinfektiota? Vatsaan ei ole sattunut lainkaan esimerkiksi, eikä alaselkään. Lisäksi liittyy tosi kiinteästi seksiin, eikä tällaista ole ennen ollut 

Vierailija
12/24 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni pahimpana tulee se kamala haju! Siis haisee vaatteiden läpi, ainakin omasta mielestäni. Kestää muutaman päivän. Kärsin kuivuudesta huomattavasti, siis iho, päänahka, kynnet, hiukset.. Joten kuivat limakalvot voisi selittää asian??

Vierailija
13/24 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 00:11"]Mulla ollut samaa hommaa nyt pari viikkoa. Nähdään miehen kanssa tällä hetkellä vaan viikonloppuisin tai alkuviikosta, ja kuvio toistunut nyt kaksi kertaa ihan samana. Pe iltana seksiä, seksin jälkeen kovaa kirvelyä mutta helpottaa -> la aamuna todella voimakas virtsaamiskipu ja yleisesti heikko olo. Sain antibioottikuurin, oireet hellittivät (ja olin toki ilman seksiä myös). Sitten seuraavalla viikolla su iltana seksiä, taas kirvelyä -> seuraavana aamuna voimakas virtsaamiskipu ja veristä virtsaa. Taas antibioottikuuri, mutta onkohan tämä ihan vaan virtsatieinfektiota? Vatsaan ei ole sattunut lainkaan esimerkiksi, eikä alaselkään. Lisäksi liittyy tosi kiinteästi seksiin, eikä tällaista ole ennen ollut 
[/quote]

Itselläni menee ohi muutamassa päivässä, max viikko. Vaikka se tuntuukin aluksi tulehdukselta tms. Taidat turhaan syödä antibiootteja?

Vierailija
14/24 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omega7tyrniöljy kapseleita kuivuuteen. Sokerit minimiin ruokavaliosta, pascoe ph jauhe käyttöön, aina silloin tällöin vagibalance apteekista tai vagisan. Kookosöljyä alapäähän.

Vierailija
15/24 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 00:19"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 00:11"]Mulla ollut samaa hommaa nyt pari viikkoa. Nähdään miehen kanssa tällä hetkellä vaan viikonloppuisin tai alkuviikosta, ja kuvio toistunut nyt kaksi kertaa ihan samana. Pe iltana seksiä, seksin jälkeen kovaa kirvelyä mutta helpottaa -> la aamuna todella voimakas virtsaamiskipu ja yleisesti heikko olo. Sain antibioottikuurin, oireet hellittivät (ja olin toki ilman seksiä myös). Sitten seuraavalla viikolla su iltana seksiä, taas kirvelyä -> seuraavana aamuna voimakas virtsaamiskipu ja veristä virtsaa. Taas antibioottikuuri, mutta onkohan tämä ihan vaan virtsatieinfektiota? Vatsaan ei ole sattunut lainkaan esimerkiksi, eikä alaselkään. Lisäksi liittyy tosi kiinteästi seksiin, eikä tällaista ole ennen ollut  [/quote] Itselläni menee ohi muutamassa päivässä, max viikko. Vaikka se tuntuukin aluksi tulehdukselta tms. Taidat turhaan syödä antibiootteja?

[/quote]

Jos tulee vielä seuraavan kerran niin en hae antibiootteja vaan haluan oikeasti selvittää mistä on kyse. Mulla on siis olo ollut seuraavana päivänä ihan älyttömän ikävä sen jatkuvan pissahädän ja kirvelyn kanssa. Hyvä ettei ole itku tullut vessassa käydessä ja siellä on oikeasti saanut ravata suunnilleen vartin välein.

Vierailija
16/24 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju tulee spermasta, älä anna tulla sisään niin hajut loppuu

Vierailija
17/24 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on toi ihan sama vaiva ja ollu jo muutaman vuoden. En ole tehnyt mitään sitä vähentääkseni, oon kai vaan aatellu sen liittyvän mun atooppiseen ihottumaan. Nyt alan kyllä käyttää jotain öljyä ja maitohappopuikkoja heti huomenna.

Vierailija
18/24 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse voi olla vulvodyniasta. Sattuuko yhdyntä?

Vierailija
19/24 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa ei ikinä ole tuota vaivaa...kun olen aina tulvivan märkä. Ei tuu kipua eikä kirvelyä mutta eipä tunnu seksikään miltään. Ei edes miehestä. Toivoisin että voisin joskus kärsiä kuivuudesta mieluummin. 

Vierailija
20/24 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile anaaliyhdyntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän