Opiskelijan joululahjat vanhemille!
Olen opiskelija ja olen ostanut vanhemmilleni pienet joululahjat. Äidille villasukat ja kivan heijastimen, isälle pari arpaa ja myöskin heijastimen. Molemmat lahjat maksoivat noin 20€. Ja pikkuveljelleni ostin 20€ maksavan kirjan. Tuokin summa on aika iso minulle, mutta tuntuu pieneltä, kun tiedän itse saavani lahjoja melkein 200€ edestä (kaikkea tarpeellistä, esim. uudet talvikengät ja pyyhkeen). Näin vanhempana se lahjojen saaminen ei ole enää pääasia niinkuin joskus lapsena oli, vaan haluaisin antaa myös muille. Onko teistä av-mammoista nuo minun lahjat vanhemmilleni ihan ok lahjoja?
Kommentit (8)
Hyvät on! Ja tuskin muutenkaan vanhemmillesi on kovin tärkeää, annatko lahjaa ollenkaan, jos vietät kuitenkin joulun heidän kanssaan. :)
Minunkin mielestäni on hyvät lahjat, ilahtuisin. Itselläni on ikäisesi opiskelijatyttö, ja ymmärrän hyvin, että isompaan ei ole varaa.
No on todellakin hyvät. Vanhempasi kuitenkin tietävät että olet opiskelija, joten he eivät varmaan odota saavansa sinulta mitään. Ilahtuvat varmasti siitä, että vähistä rahoistasi olet halunnut heitä kuitenkin muistaa :)
Ok, kiitos avuista! Mietin suklaan ostamista lisäksi, mutta osaavat tosiaan varmaan ostaa itsekkin sitä kaupasta ja sitä tulee muutenkin jouluna mussutettua tarpeeksi. Jos vanhemmille ostaisi oikeasti jotain tarpeellista, olisi se luokkaa uusi kännykkä, ja siihen minulle ei ole tässä tilanteessa varaa. :)
AP
En itse ainakaan odottaisi opiskelevalta lapseltani joululahjoja ollenkaan! Joten hienosti mielestäni riittävät nuo hankkimasi.
Mä leivon yleensä jouluksi jotain lahjaksi porukoille esim.kakun :) aina odottavat mitä meinaan leipoa.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 21:33"]
Mä leivon yleensä jouluksi jotain lahjaksi porukoille esim.kakun :) aina odottavat mitä meinaan leipoa.
[/quote]
Hyvä idea muuten, mutta äitini on parempi leipuri kuin minä, joten jätän sen homman suosiolla hänelle!
AP
On hyvät lahjat.