Mies tekee järkyttävän painavia alakoukkuja vyötärön korkuuteen säkillä.
Säkki oikein nytkähtelee ja taipuu nyrkin kohdalta. Jos mieheni täräyttäisi joskus raivoissaan jotain niin tulisi pahaa jälkeä.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:05"]
Jos mies olisi nuorempi hän olisi varmasti menestynyt suomenmmestaruuskisoissa nyrkkeilyssä.
ap
[/quote]No juu, ihan varmasti, Strömsön mestaruuskisoissa.
Mitenkäs se sanonta meni tästä väkivallasta yhdessä elokuvassa, jos et pärjää nyrkkien kanssa hommaat veitsen, jos et pärjää veitsen kanssa hommaat aseen. Kovimmat ja hulluimmat ihmiset eivät ole parhaita nyrkkisankareita, vaan he ovat hullumpia kuin toiset ihmiset. Ihan sama mitä alakoukkuja joku vetää jos törmää tälläiseen täysin umpihulluun ihmiseen, voi olla että pystyt hänet hakkaamaan, mutta siinä on sellainen ongelma, että siitä hakkaamisesta selvittyään tämä hullu tulee ja ampuu sinut. Niinkuin kävi täällä meidän kylillä joku vuosi sitten, ampui baarissa paria sivullista myös.
Kannattaa joskus miettiä kenen kimppuun käy ja kannattaako yllyttää sitä väkivaltaista nyrkkisankaria käymään jonkun kimppuun, siinä voi käydä niin että tulee nyrkkisankarille ja tälle yllyttäjänaiselle itku pitkästä ilosta.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:05"]Jos mies olisi nuorempi hän olisi varmasti menestynyt suomenmmestaruuskisoissa nyrkkeilyssä.
ap
[/quote]
No meissä on sitten se ero, että mä olen niissä nyrkkeilyn SM-kisoissa ollut, sun ukkos ei. T. Se nopea ja piiskamainen
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:05"]Jos mies olisi nuorempi hän olisi varmasti menestynyt suomenmmestaruuskisoissa nyrkkeilyssä. ap [/quote] No meissä on sitten se ero, että mä olen niissä nyrkkeilyn SM-kisoissa ollut, sun ukkos ei. T. Se nopea ja piiskamainen
[/quote]
Mun mies ei pelaa pisteillä. Se pudottaa!
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:05"]Jos mies olisi nuorempi hän olisi varmasti menestynyt suomenmmestaruuskisoissa nyrkkeilyssä.
ap No sun miehellä ja mulla on se ero, että mä olen otellut nyrkkeilyn SM-kisoissa. T. Se nopea ja piiskamainen :O
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:21"]
Mun mies lyö myös lujaa, mutta ranteet eivät kestä takomista.
[/quote]
Tuo on yleinen ongelma. Jos ranteet ei kestä ei nyrkkeilijän urasta tule mitään!
Se on kova paikka nuorelle miehelle!
[/quote]
No enpä tiedä tuostakaan. Mieheni totesi tuossa tilanteessa, että ei sitten ja luki dippainssiksi.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:05"]Jos mies olisi nuorempi hän olisi varmasti menestynyt suomenmmestaruuskisoissa nyrkkeilyssä. ap [/quote] No meissä on sitten se ero, että mä olen niissä nyrkkeilyn SM-kisoissa ollut, sun ukkos ei. T. Se nopea ja piiskamainen
[/quote]
Mun mies ei pelaa pisteillä. Se pudottaa!
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:12"]
Lyökö yhtä kovaa?
[/quote]
mieheni ei ole noin iso, mutta painavia vetelee aijai. TEkee pahaa katsella miten kovaa takoo säkkiä koko painollaan raivokkaasti edes takas.
Jos mies olisi nuorempi hän olisi varmasti menestynyt suomenmmestaruuskisoissa nyrkkeilyssä.
ap