Olenko ainoa, jolle tulossa kiva joulu?
On rahaa lahjoihin ja jouluruokiin. On intoa ja energiaa siivota ja koristella kotia. On halua laittaa hyvät tarjottavat. On rakkaita ihmisiä, joiden kanssa saa viettää joulun. On joulufiilis. Lunta voisi vielä tulla, niin kaikki olisi täydellistä.
Kommentit (8)
Täällä yksi iloisen ja onnellisen joulun viettäjä. Lähdemme koko perheen voimin kolmen viikon sukulaisreissulle Yhdysvaltoihin. Luvassa on ihanaa yhdessäoloa läheisten kanssa:). Lahjojakin jaetaan, mutta ei ollenkaan pääasia. Syödään kyllä hyvin ja rentoudutaan.
Et ole näköjään ainoa. Itse vihaaaaaaan joulua. Ihan paska juhla. Mitään siltä ei saa, mutta kaiken se veisi.
Mulla on oikeastaan aina ollut iloinen joulu. Välillä hyvin erilaisia jouluja ulkomailla kaukana kaikista sukulaisista ja jouluperinteistä (ja kulutushysteriasta) ilman yhtäkään lahjaa mutta silti omalla tavallaan oikein kauniita nekin. Nyt on sopivasti lahjoja, hyvää ruokaa, aikaa, perhe ympärillä ja paljon lunta ulkona.Iloisin ja toiveikkain mielin odotan tulevaa vuotta ja mitä kaikkea se tuo tullessaan :)
Meillä myös, vähäällä vaivalla. Lähdemme kauas aurinkoon miehen sukulaisten luo joulun viettoon.
Et ole ainoa! En malta odottaa joulua, se on mun lempijuhla. Opiskelen ulkomailla enkä siis oo nähnyt perhettäni pariin kuukauteen, joten odotan kyllä yhdessäoloa kuin kuuta nousevaa. Viime vuonna oltiin perheen kanssa Thaimaassa, joten nyt joulu Suomessa on kyllä just sitä, mitä kaipaan. Lahjoilla ei ole juurikaan väliä, mulle joulussa tärkeintä on juurikin se yhdessäolo. Ja ruoka, haha.
Miksi joulusta tehdään niin suuri numero ja kauhea kummastelu jos joku ottaa sen rennosti?
Kiva :)
Minä toivon että kaikki sujuisi hyvin, ihmiset pysyisivät terveinä ja elossa. Se on minun jouluhaaveeni.