Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluttomuus, mutta " haluan haluta"

Vierailija
05.09.2006 |

Haluttomuus, mutta " haluan haluta"

...Eli suoraan sanottuna, vituttaa ettei haluta. On oltu 5 vuotta yhdessä. Kun tutustuttiin ja peiton alla pusuteltiin aikanaan, olin kiimassa pelkästä hipaisusta. Mutta, seksiä meillä oli vasta noin puolen vuoden päästä siitä, kun oltiin alettu tapailemaan. Syynä tähän oli, miehen eka kerta. Tähän mennessä mun kiima oli kerennyt jo laantua. Sen jälkeen en ole ollut todella kiihottunut koskaan mieheni kanssa. Lähinnä sellasta " pakkopullaa" .

Alunperin mies siis sai mut kiimaan, mut koskaan en päässyt toteuttamaan itseäni. Ja nyt ei haluta enää ollenkaan. Mut kuten sanoin, haluaisin haluta.

Voimme keskustella asioista tosi avoimesti, mut se ei riitä - ehkä juuri tän takia on joku kumma kontrolli päällä koko ajan. Ja seksi aiheuttaa myös masennusta minulla... tai ei seksi aiheuta, vaan joku siinä... syyllisyys, pakkopulla tai mikä sitten lieneekään. mutta apua kaipaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli siitä kiinni. Nyt kun saan, olen ihan kiimassa mieheeni. Aikaisemmin oli juuri sellaista kuvailemaasi pakkopullaa, eikä mies kiihottanut yhtään, vaikka onkin vetävän näköinen jne.

Vierailija
2/9 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että pidätte tauon kokonaan. Esim 2 kk täysin ilman seksiä, mutta sitäkin enemmän flirttiä kehiin. Antakaa oikeasti aikaa toisillenne. En tarkoita nyt mitään kynttiläillallisia (paitsi jos te siitä tykkäätte), mutta lähinnä yhdessä tekemistä, olemista, koskettelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä mulla on ennemmin sellainen pakkomielle siitä, että se on saatava hinnalla millä hyvänsä. Ei enää niin vahvana kuin ennen. Tuo tauko... kuulostaisi ihan hyvältä. Mutta jotenkin tuntuu etten " kestä" olla niin kauan ilman seksiä, vaikken oikeastaan himoitsekaan sitä. Jotenkin siis haluan seksiä koko ajan mutta OIKEAT halut on tipotiessään. En siis kiihotu?

ap

Vierailija
4/9 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös haluta, mutta en vaan halua. Jotenkin nolottaa enkä kehtaa tykätä, vaikka näistä kaikista puhunkin miehelleni ihan avoimesti. Mikään vaan ei auta. Alkuaikoina seksiä oli enemmän, nyt noin kerran kuussa tai harvemmin.

Kun rakastellaan, saan aina yhdynnässä useita orgasmeja ja häpeän sitä syvästi jostain syystä. En tyydytä itseäni, ajatuskin siitäkin kuvottaa ja tuntuu tyhmältä ja turhalta. Tuntuu siis kuitenkin fyysisesti ihanalta silloinkun rakastellaan, mutta en silti kuitenkaan " jaksa" suostua miehen ehdotteluihin useammin.

Toivottavasti ap:n suhde saa kuitenkin uuttaa potkua, kamalaahan tämä on!

Vierailija
5/9 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakaan ei kiinnosta tyydyttää itseäni, se tuntuu nimenomaan turhalta!

ap

Vierailija
6/9 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan kokeiltu erilaisia seksilelujakin, mut olen vaan heitellyt dildoja ja kiihottimia roskiin sitä mukaa kun tajuan, ettei ne mun haluttomuuteen vaikuta. fyysinen nautinto on jotenkin ihan toissijainen juttu tässä tapauksessa. se et toi orgasmi on ollut pakkomielle, tarkottaa varmaan sitä, et saisin edes jotain siitä seksistä, kun muuten se ei ole tyydyttävää

ap

Vierailija
7/9 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että ongelma ei liity mieheesi vaan on lähinnä sun suhtautuminen seksiin. Miksi itsetyydytys olisi paha asia? Miten voit odottaa nauttivasi seksistä jonkun kanssa jos et siitä itse nauti tai edes ehkä tiedä mistä pidät oikeasti. Mistä fantasoit? Onko sinulla fantasioita? Jos ei niin ala miettiä oikeasti mikä kiihottaisi, kaikkein pervoimmat jututkin kehiin - ne on sun mielessä vaan muista. Suosittelen myös, että kokeilen itsetyydytystä. Opi tuntemaan itseäsi ja anna itsellesi lupa nauttia. Vain tätä kautta voit musta nauttia seksistä kenenkään kanssa kun ymmärrät, että seksi ei ole likaista vaan suurta nautintoa.

Vierailija
8/9 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on ihan puhtaasti mun laiskuudessa ja tärkeysjärjestyksessä. Aina olisi jotain parempaakin tekemistä (vaikka seksistä nautinkin paljon!). Nyt kun lasta alettiin panemaan alulle :), huomasin, että kun meillä oli ovulaation aikaan kauheita seksisessiopäiviä, niin halusin aina enemmän seksiä muulloinkin. Eli kun harrasti enemmän, halusi enemmän.

Nyt on taas halu lopahtanut alkuraskauden pahoinvointien yms. myötä. :( Täytyy taas nähdä vähän vaivaa sen palauttamiseen, kunhan pahin oksentelukausi on mennyt ohi.

Tuo pakko saada orgasmi yhdynnässä on kyllä kummallinen. Mä en ole ikinä saanut, enkä saa, yhdynnässä, eikä se tunnut mitenkään oudolta. Joka kerta kun haluan orgasmin, sen myös saan, kun mieheltä pyydän oraaliseksiä vaan. :) Mutta seksi ilman orgasmiakin on hauskaa! Joskus menee monta seksikertaa, etten edes sitä isoa Oota kaipaa.

Vierailija
9/9 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kanssa haluttomina kausina. Mahdollisimman paljon kaikkea erilaista kivaa ja mun hemmottelua ja meillä siinä käy yleensä niin että loppujen lopuksi mä haluan seksiä ja oon kun pahimmassakin kiima-ajassa ja mies ei enää pysy mun mukana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme