Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhtäkkiä alkoi korona ahdistaa. Tähän asti en ole paljoa suonut ajatuksia sille.

Vierailija
13.10.2021 |

Olen introvertti ja kotona vain kökin, töissä näen vain muutamia samoja ihmisiä, en käy missään muualla kuin kaupassa ja olen noudattanut ohjeistuksia. Ja tietty rokotuksetkin on. Tänä aamuna alkoi, se ahdistus. Ahdistus koko tähän tilanteeseen mihin maailma on mennyt. Ja alkoi pelottamaan myös korona. 1,5v mennyt ihan hyvin ja olen suhtautunut asiaan maalaisjärjellä. Nyt olen varma, että olen kohta hengityskoneessa tai kuollut. ☹️ Tekisi mieli itkeä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita TK:hon, pyydä päästä jutteleen psyk. hoitsun kans.

Vierailija
2/4 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita TK:hon, pyydä päästä jutteleen psyk. hoitsun kans.

No en kehtaa. Eivät he osaa sen kummempaa sanoa mitä en itsekin tietäisi. Ja kyllähän tässä pärjää. Mutta ahdistaa lastenkin puolesta, että miksi pitää tällainen kokea. Itkettää kun ajattelen sitä vanhaa kumaraa pappaa eilen kaupan kassalla maski naamassa.

En tiedä mistä puskasta tämä tällainen pelko tuli. Töiden puolesta joudun uutisia lukemaan, joten näen kaikki ne pelottavat klikkiotsikot vaikka en niitä lukisikaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien meidän on kestettävä! Älkää te mielialapotilaat introvertit täällä aina esittäkö ikuista draamaanne!

Puoleentoista vuoteen et ole edes lapsiasi ajatellut? Mikä mätämuna vanhempi siis olet? Häpeä! Jos et mene hoitoon kun et „kehtaa“, sekin jo hulluuden huippu!

Vierailija
4/4 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että monet ovat olleet paljonkin ahdistunermpia kuin sinä, jos huomaat koronan vasta nyt.

Toisten kanssa keskusteleminenkin helpottaa.

Olet kohta ihan kunnossa. Ja jos ahdistus pitkittyy niin sitten työpaikkalääköriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän