kannattaako i phone 4 s ostaa?
Kommentit (15)
Mulla ollu pari vuotta käytössä ja nyt vetelee todellakin viimeisiään
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 15:42"]Mulla ollu pari vuotta käytössä ja nyt vetelee todellakin viimeisiään
[/quote]
Akku ei pidä yhtään, ei aina vastaanota/lähetä viestejä fb/wa, ei löydä nettiyhteyttä enää.. valittaa että muisti täynnä, vaikka näin ei ole - ei saa päivitettyä "liian vähän tilaa"
Mulla pari vuotta ollut käytössä eikä mitään ongelmaa. Kaikki kuvat tosin laitan aina google driveen niin eivät vie tilaa. Tykkään applen tuotteita muutenkin kun ne on niin simppeleitä.
On menneen talven Lumia. Eli ei päivityksiä, ei tukea, uudet ohjelmatkaan eivät varmaan kohta toimi. En ostaisi.
Mitä meinasit "retro" puhelimesta maksaa ?
En ottais edes ilmaiseksi hyllyyn pölyttymään.
T. Galaxy s5
Mulla on käytössä ja tykkään. Miten niin ei tule päivityksiä?
ok,kirppikseltä katselin,että vanhana ostaisin,mulla on nyt joku vanha samsung hintaa ollu varmaan 70e,että siinä vähän vertauskohtaa..
ap
Kyllä siihen saa uusimmat päivitykset ja toimii niinkuin pitääkin. 4 en ostais enää mutta tuo 4s on vielä käyttökelpoinen
Hyvin toimii ja riittää mulle puhelimeksi. En ole muutenkaan uusimpien mallien perään, riittää että puhelimessa on kaikki tarpeellinen ja se on helppo käyttää.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 15:16"]On menneen talven Lumia. Eli ei päivityksiä, ei tukea, uudet ohjelmatkaan eivät varmaan kohta toimi. En ostaisi.
[/quote]
Kyllä iOS päivityksiä tulee vielä 4S:ään. Itse aion pitää niin kauan tätä omaani, kun vaan toimii, kolme vuotta ollut jo ilman ongelmia.
Kyllä 4s ään tulee päivityksiä. Muuten tämä on ollut tosi hyvä vehje, mutta äänet temppuilee. Pitkään oli niin että kuului vaan äänitykset ja puhelut, nyt kuuluu kaikki äänet mutta vähän rätisee. Jos edulliseti saat niin miksei.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 15:25"]
Kyllä 4s ään tulee päivityksiä. Muuten tämä on ollut tosi hyvä vehje, mutta äänet temppuilee. Pitkään oli niin että kuului vaan äänitykset ja puhelut, nyt kuuluu kaikki äänet mutta vähän rätisee. Jos edulliseti saat niin miksei.
[/quote]
wikipedia iOS 8:sta: "some users often reported that performance on the 4s is very slow, similar to how iOS 7 ran on the iPhone 4, and suggesting that they should not upgrade due to battery draining issues and hanging up on calls."
lisäksi rauta ei tue kaikkia iOS 8:n ominaisuuksia.
Käytössä jo kaksi ja pioli vuotta ja toimii erinomaisesti. :) Ehkä vaihtasin uuteen jos eivät olis niin kalliita, mutta pois iPhonesta en enää.