Miksi loukkaannut, jos sinulta kysytään paperit?
Eikö kaiken järjen mukaan naisen pitäisi olla iloinen, että näyttää tässä nuoruutta ja kauneutta ihannoivassa maailmassa alle 18 vuotiaalta?
Minä ainakin olen vilpittömästi iloinen, jos joku luulee minua nuoreksi :)
Kommentit (11)
En loukkaannu :) Tosin en usko että 18-vuotiaaksi luulevat, mutta ikäistäni nuoremmaksi kuitenkin.
-36 v, Alkossa kysyttiin paperit viime viikolla.
Ei idea olekaan kysyä niiltä joita epäilee alle 18 vuotiaaksi vaan kaikilta jotka näyttävät alle 30 vuotiailta!!!! Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää.
Yhdyn neloseen. Kaikki kassat joutuvat kysymään paperit jokaiselta alle 30-vuotiaan näköiseltä. On todella noloa alkaa vänkäämään vastaan kun myyjä kysyy paperit. Olisitte tyytyväisiä ulkonäköönne. Heitäkin on jotka näyttävät jo parikymppisinä lähestyvän viittäkymppiä.
Papereita täytyy nykyään kysyä alle 30v näyttäviltä. Itseäni (26v) ottaa päähän, kun kassa ei suostu ottamaan viivakoodia ilman, että näytän papereita.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:09"]Papereita täytyy nykyään kysyä alle 30v näyttäviltä. Itseäni (26v) ottaa päähän, kun kassa ei suostu ottamaan viivakoodia ilman, että näytän papereita.
[/quote]
oot vaan babyface
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:04"]Ei idea olekaan kysyä niiltä joita epäilee alle 18 vuotiaaksi vaan kaikilta jotka näyttävät alle 30 vuotiailta!!!! Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää.
[/quote]
Miksi vedät niin hirvittävät pultit tuosta? Aloittajan pointti on joka tapauksessa se, että näytät nuorelta, jos paperit kysytään.
Mulle on ihan sama jos joku siitä loukkaantuu. Loukkaukseksi se ei kuitenkaan ole tarkoitettu, ja ilman jää jos ei näytä/ole näyttää.
-kaupan kassa
enemmän loukkaannun jos ei kysytä, tietäen tuon "kaikilta alle 30v näyttäviltä tulee kysyä" :D ja olen 21v
Se on toisinaan yksi tytöttelyn muoto esim. miehekkäissä oluthuoneissa.
En mä ainakaan siitä loukkaannu, mutta jostain syystä se alkaa tuntua vähän jo nololta kun tätä ikää on 30 ja risat.