Miksi mies ääntelee jatkuvasti?
Välillä pieniä laulupätkiä tai hyräilyjä, mutta toisinaan vaan epämääräisiä äänähdyksiä ja höpötystä. Pitäisikö olla huolissaan?
Kommentit (22)
Et kerro mitään. Ikä, onko hän aviomiehesi vai seurustelukumppani ja niin edelleen. Laiska aloitus.
Jätä se sika ennen kuin oppii puhumaan kunnolla!
Vierailija kirjoitti:
Tourette.
Voiko puhjeta vanhemmiten? En ole aiemmin kiinnittänyt huomiota asiaan, mutta nyt vuoden sisällä se on alkanut jo hiukan jopa käymään hermoille, kun ollaan kotona oltu niin paljon. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tourette.
Voiko puhjeta vanhemmiten? En ole aiemmin kiinnittänyt huomiota asiaan, mutta nyt vuoden sisällä se on alkanut jo hiukan jopa käymään hermoille, kun ollaan kotona oltu niin paljon. 😔
Ei ole tourette.
Vierailija kirjoitti:
Tic-oireita?
Tää?
mun mies murisee, pieree, röyhtäilee. kerran sihisi kuin kissa kun koitin ottaa sipsiä hänen pussista. häädin sohvalta suihkuttamalla vesisumuttimella. vessassa hän kertoo kuinka asiat etenee vaikka lukee mustanaamiota tämän voi ohittaa menemällä parvekkeelle ihailee syksyä.
Mä en kestä näitä hymisijöitä ja hyräilijöitä, jotka mukatäydentävät hiljaisuutta jatkuvalla hyrinällä. Ja se hyräily; täysin omasta päästä puserrettua ääntelyä, ei musikaalisuudesta puhettakaan, kunhan jotain ääntä tuotetaan. Etenkin työpaikalla menee hermo näihin hyrisijöihin!!
Jotkut ei kestä omia ajatuksiaan, niin koko ajan pitää olla radio päällä, vaikka oltaisiin luonnossa. Ja jos ei löydy radiota, sitten hyräillään itse, naksutellaan kieltä, tai vaan pauhetaan jaskaa.
Viheltäjät ja hymisijät pitäisi kieltää työpaikoilla.
Asiaan, sama meillä ja sitten jotenkin aina kuvittelen, että tämä oli keskustelunavaus ja rupean puhumaan jostain ja muutaman minuutin päästä tajuan, että mies on vaan puhelimella. Sitten se kehtaa vielä ihmetellä, kun en huomioi hänen juttujaan. Mistä minä voin tietää mikä siitä sopertelusta on tarkoitettu kontaktiksi ja mikä on vaan ääntelyä? Voisiko korona loppua ja mies palata töihin?
Kuin minun mieheni. Puhuu itsekseen järjettömiä, hölisee ja ääntelee. On kyllä muutoin tervejärkinen ja työelämässä. Ääntely ärsyttää joskus.
Mun mies hyräilee kokoajan MacDonaldsin tunnusmelodiaa. Sanoin että alkaa jo ärsyttää ja vaikuttaa vajukilta. Katsoi yllättyneesti mutta jatkaa hyräilyä. Samoin päästelee muita ihme pihinöitä, puhinoita ja äännähdyksiä.
Äitinsä päästelee kanssa mutta hän on kovin teatraalinen ja huomionhakuinen.
En tiedä mistä on kyse??
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei kestä omia ajatuksiaan, niin koko ajan pitää olla radio päällä, vaikka oltaisiin luonnossa. Ja jos ei löydy radiota, sitten hyräillään itse, naksutellaan kieltä, tai vaan pauhetaan jaskaa.
Radioin päällä oleminen ei estä ajattelmasta. Itsellä on päiväkaudet radio päällä toisessa huoneessa, kun etätyötä eri huoneessa.
Pystyn ajattelemaan ja suunittelemaan ja tekemään työni täysin, vaikka radio onkin auki taustalla.
Ei häiritse yhtään ajattelemista.
Ja mietiskellessä joillakin on tapana hyräillä tai napsutella kynää pöytää vasten, tai napsutella kieltä.
Kaikki me ihmiset olemme erilaisia. Jotkut tarvitsevat totaalisen työrauhan, mikään ei saa heitä häiritä, toiset pystyvät työskentelemään hektisessä, kiireissä ja äänekkäässäkin työympäristössä vain täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Viheltäjät ja hymisijät pitäisi kieltää työpaikoilla.
Asiaan, sama meillä ja sitten jotenkin aina kuvittelen, että tämä oli keskustelunavaus ja rupean puhumaan jostain ja muutaman minuutin päästä tajuan, että mies on vaan puhelimella. Sitten se kehtaa vielä ihmetellä, kun en huomioi hänen juttujaan. Mistä minä voin tietää mikä siitä sopertelusta on tarkoitettu kontaktiksi ja mikä on vaan ääntelyä? Voisiko korona loppua ja mies palata töihin?
Mukavaa jos joku viheltelee. Usein se saattaa olla merkki siitä, että ihminen on hyvällä tuulella.
Joskus myös merkki siitä, että on vihainen ja rauhoittaa itseään viheltämällä.
Tai on stressaantunut ja viheltelee, ja viheltää siksi että miettii ja pohtii asioita voimakkaasti.
Ei nyt helvetti vieköön ole olemassa mitään standadi-ihmistä, siis että kaikki ihmiset ovat ja toimivat kaikissa tilanteissa samalla tavalla.
Mutta näin tällä tyhmät pällistelijät luulevat.
Tourette.