1981 syntyneet! Minkälaisessa elämäntilanteessa olette?
Opiskelut tehty? Naimisissa, lapsia? Töissä, työttömänä?
Itselläni kolme lasta, opiskelut suoritettu, mutten ole saanut parin vuoden yrittämisen jälkeenkään oman alan töitä. Olen kyllä muissa töissä, mutta kohta burnoutin partaalla - en saa työstäni mitään muuta kuin toimeentulon.
Kommentit (11)
AMK-tutkinto, kohta maisterin tutkinto, muuta minulla ei olekaan eikä tulevaisuus näytä valoiselta. Ei lapsia, ei töitä, ei rakkautta, ei ketään ihmistä, joka välittää. Asunnottomuuskin ollut hyvin lähellä. Olen henkisesti väkivaltaisessa suhteessa. Masentunut.
Vakituinen työ, josta olen vanhempainvapaalla. Vanhempi lapsi on koulussa ja pienempi vielä kotona. Olen naimisissa jo seitsemättä vuotta ja asumme maalla vanhassa itseremontoidussa omakotitalossa. Aion opiskella vielä lisää, koska alallani työt vähenee koko ajan.
Valmistuin 4 vuotta sitten, nyt teen sijaisuuksia, alallani on todella vaikea saada vakipaikkaa. Olen avoliitossa, ehkä joskus naimisiin, vielä ei mikään kiire. Lapsia emme halua, oma talo olisi joskus vielä kiva. Mukava elämä, en kaipaa juuri nyt mitään enempää.
Omakotitako, avioliitto, 3 lasta, vakituinen työpaikka, kohta maistetin paperit taskussa.
3 lasta (4-9- vuotiaita). Naimisissa jo 10 vuotta. Itse rakennettu omakotitalo. Maisteri, oman alan vakituisessa työsuhteessa. Kuulostaa ja näyttää ihanalta mutta sairastan myös vakavaa pitkäaikaista ja etenevää sairautta. Työvuosia ei ole luultavasti kovin paljon jäljellä. Olen ikionnellinen siitä, että löysin mieheni ja perustin perheen niin nuorena. Nyt moni asia ei olisi enää mahdollinen.
Vakityö, omakotitalo, avioliitto ja 3 lasta (3-8v). Välillä rahallisesti tiukkaa, mutta sitkutellaan..
Naimisissa, 2 lasta ja omakotitalo. AMK-koulutus ja vakituinen, koulutusta vastaava työpaikka. 11 vuotta työkokemusta jo takana.
Naimisissa, tällä hetkellä kotiäitinä, useampi lapsi.
Olen alakouluikäisen yksinhuoltaja. Vakituisessa työssä; duunari. Haaveilen korkeakoulututkinnosta ja paremmasta palkasta. Toinen lapsikin olisi vielä kiva saada
Maisteriksi valmistunut 9 vuotta sitten, naimisissa, kaksi lasta, joista toinen jo koulussa. Vakituinen, hyvä työpaikka. Asuntovelkaa vielä reilu 10 vuotta maksettavana. Tärkeintä, että lapset, mies ja minä ainakin toistaiseksi terveitä. Onnellinen ja etuoikeutettu olen, koen sen näin. Toivottavasti tällaisena jatkuukin!
eka lapsi tulossa, töissä palkalla jolla pärjää, oma talo joka vie ne pienetkin tienatut ropot...