Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Koronapotilaiden määrä uhkaa siirtää leikkauksia Tyksissä – ylilääkäri: ”Olemme rokottamattomien pantti­vankeina”

Vierailija
12.10.2021 |

– Tehohoitoon joutuneista 90 prosenttia on rokottamattomia. Ylipäätään sairaalahoitoon joutuneista 81 prosenttia on rokottamattomia
Koronatartunta saadaan edelleen useimmiten lähipiiriltä. Muuta kuin suomea tai ruotsia äidinkielenään puhuvat ovat yliedustettuina.

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ottaa rokotetta vaikka kuinka syyllistettäisiin ja vinguttaisiin. Minulle on aivan sama mitä ajattelette. Olen sairastanut koronan, eikä ollut minulla flunssaa kummempi. Jätän ne teille jotka koette siitä hyötyvänne.

Vierailija
62/138 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokottamaton: *elää elämäänsä, ei ole häiriöksi kellekään*

Esa Rintala: "APUAAAAA!!! ROKOTTAMATTOMAT PITÄÄ PANTTIVANKINA AUTTAKAAAA!!!!!!

Miksi se rokottamaton tälläkin hetkellä elää siellä sairaalassa sitä elämäänsä?

Sä meinaat että heistä ei ole vaivaa hoitajille ja lääkäreille?

Eläkööt sitä elämäänsä kotonaan miksi ne änkee sairaaloihin muiden vaivaksi.

Lääkäreille maksetaan siitä, että tekevät työnsä.

Niin, heidän työtään on hoitaa sairaita ja pysäyttää pandemioita, ja te vaikeutatte molempia. Eikä se ole jos jos ja jos, että ihmisten lapset sairastuvat syöpään ja hoito hidastuu, vaan kun. Jos ei ymmärrä tätä, pitäisi ymmärtää olevansa tyhmä ja kuunnella niitä lääkäreitä. 

Ei auta nimittely eikä syyllistäminen. En ota ikinä koronarokotetta, yritä vaan hyväksyä se.

Ei se ole nimittelyä eikä syyllistämistä jos totean sinut tyhmäksi. Ja koska olen näin todennut, ei siinä mitään sen kummempaa hyväksymistä ole. Kyllä minä sen olen tiennyt koko ajan, että pelkäävä tyhmä toimii yhtä järkevästi kuin palavaan talliin turvaan syöksyvä hevonen, mutta en suvaitse sitä, että tyhmät villitsevät toisiaan saatikka alaikäisiä ja vaativat kunnioitusta asialleen. Voitte isotella, mutta muiden ei pidä sen edessä antaa periksi pätkääkään. Jos tauti on teistä vaaraton, pysykää poissa sairaalasta. Asia on näin yksinkertainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö läskit pääse enää leikkauksiin? Jos kerran rokottamattomat ovat se vaiva niin eikö läski aiheutaa tukkimisia enemmän kuin korona? Tuhatkertaisesti enemmän ?

Vierailija
64/138 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, heidän työtään on hoitaa sairaita ja pysäyttää pandemioita, ja te vaikeutatte molempia. Eikä se ole jos jos ja jos, että ihmisten lapset sairastuvat syöpään ja hoito hidastuu, vaan kun. Jos ei ymmärrä tätä, pitäisi ymmärtää olevansa tyhmä ja kuunnella niitä lääkäreitä. 

Ei auta nimittely eikä syyllistäminen. En ota ikinä koronarokotetta, yritä vaan hyväksyä se.

Ei se ole nimittelyä eikä syyllistämistä jos totean sinut tyhmäksi. Ja koska olen näin todennut, ei siinä mitään sen kummempaa hyväksymistä ole. Kyllä minä sen olen tiennyt koko ajan, että pelkäävä tyhmä toimii yhtä järkevästi kuin palavaan talliin turvaan syöksyvä hevonen, mutta en suvaitse sitä, että tyhmät villitsevät toisiaan saatikka alaikäisiä ja vaativat kunnioitusta asialleen. Voitte isotella, mutta muiden ei pidä sen edessä antaa periksi pätkääkään. Jos tauti on teistä vaaraton, pysykää poissa sairaalasta. Asia on näin yksinkertainen. 

En pysy, etkä sinä mahda asialle mitään. Asia on näin yksinkertainen.

Vierailija
65/138 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos läski on vaaratonta pysykääpä itse poissa sairaalasta sama juopoille ja autoilijoille.

Vierailija
66/138 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milä oikeudella ahneuttaan itsensä läskiksi syövä on parempi potilas kuin rokottamaton joka ei halua sisäänsä tuntemattomaksi jäänttä ainetta mutta saa tahattomasti taudin siltä läskiltä todennäköisimmin?

Vierailija
67/138 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tosiaan rokottamattomia niin paljon ja kaikki onnistuneet saamaan vakavat oireet? Jotenkin kuulostaa epäuskottavalta. 

Vierailija
68/138 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tosiaan rokottamattomia niin paljon ja kaikki onnistuneet saamaan vakavat oireet? Jotenkin kuulostaa epäuskottavalta. 

Ei ole ruuhkaa. Tuo on propagandaa

Vierailija
69/138 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koronaa oli ennen yhdenkään rokotteen valmistusta. Ette voi syyttää ketään mistään. Sehän pandemia . Lääkärin taas kuuluu hoitaa kaikkia yhtä hyvin . Hengitys koneita ja antibiootteja pitää valmistaa niin paljon että riittää kaikille. Joillekin on auttanut kipukuume lääkkeet .

Vierailija
70/138 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö läskit pääse enää leikkauksiin? Jos kerran rokottamattomat ovat se vaiva niin eikö läski aiheutaa tukkimisia enemmän kuin korona? Tuhatkertaisesti enemmän ?

Anorektikot varmaan pääsee ensin hoitoon sinun mielestä eikö niin.

Vierailija
71/138 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokote sisältää hopeavettä. Hopeavesi haitallista terveydelle. En ota rokotetta sillä en halua mitään kemikaalia elimistööni. Eihän pitkäaikaisista haitoista vielä tiedetä mitään. Sanon ei kiitos kiitos rokote.

Vierailija
72/138 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota rokotetta eikä minua haittaa ylilääkärin vinkuminen. Menisi psykiatrille se lääkäri valittamaan korona-ahdistustaan.

Vierailija
73/138 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko tehohoitoon joutuneista esim.syö kurkumaa ja muita tulehdusta alentavia ravinteita? 

Voitaisi ennemmin puhua ravinnosta ja elintavoista, kuin näistä geeni-injektioista ja rajoituksista. 

90% ihmisistä kärsii suuresta ylipainosta tai yli 80 vuoden iästä, mutta 90% nuorista ja koulutetuista ihmisistä ei välttämättä kärsi koronasta mitenkään. Korona tai muu flunssa voi olla naula arkkuun joillekin ihmisille, joilla perusasiat eivät ole kunnossa. Lisäksi on aina epäonnisia ihmisiä, jotka kausi-influenssa vie hautaan kolmekymppisenä, mutta ei erilaisia alkueläimiä, punkkeja, bakteereja ja muita varten ole rakennettu keskitysleirejä ja vaadittu totalitarismia. 

Kurkumapassit kaikille!

Vierailija
74/138 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että näin rokottamattomana alkaa tämä touhu näyttämään ihan mielipuoliselta. Rokottamattomista on tullut uusi sylkykuppi kaikelle pahalle ololle ja media polarisoi vielä enemmän meidät joksikin kakkoskansalaisiksi, jota sopiikin katsoa vähän vinoon ja saada haukut päälle. Minulla on syyni olla rokottamaton toistaiseksi. En välttämättä pysyvästi. En ole täällä kiusaamassa ihmisiä olemassa olollani. En siis ymmärrä tätä käytöstä meitä kohtaan varsinkin kun meidän taustoja ei oikeastaan ymmärretä tai tiedetä.

Vierailija
75/138 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko tehohoitoon joutuneista esim.syö kurkumaa ja muita tulehdusta alentavia ravinteita? 

Voitaisi ennemmin puhua ravinnosta ja elintavoista, kuin näistä geeni-injektioista ja rajoituksista. 

90% ihmisistä kärsii suuresta ylipainosta tai yli 80 vuoden iästä, mutta 90% nuorista ja koulutetuista ihmisistä ei välttämättä kärsi koronasta mitenkään. Korona tai muu flunssa voi olla naula arkkuun joillekin ihmisille, joilla perusasiat eivät ole kunnossa. Lisäksi on aina epäonnisia ihmisiä, jotka kausi-influenssa vie hautaan kolmekymppisenä, mutta ei erilaisia alkueläimiä, punkkeja, bakteereja ja muita varten ole rakennettu keskitysleirejä ja vaadittu totalitarismia. 

Valepukilta pääsee taas sontaa väärästä päästä. Joka ikinen lause on väärin. Joka. Ikinen.

Vierailija
76/138 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin onnellinen tästä tilanteesta. Rokotetta en ole ottanut koska haluan saada Suomen terveydenhuollon polvilleen ja lopulta kaatumaan.

Vierailija
77/138 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos korona on pelkkä normiflunssa, mitä hittoa te rokottamattomat änkeätte sitten sairaalaan? Potekaa kotonanne. Hunajavettä ja lepoa. Turhaa hysterisointia lähteä ruinaamaan osastohoitoa. Jättäkää ne paikat meille aivopestyille, hysteerisille rokotetuille.

En ole ängennyt. En ole itseasiassa käyttänyt korona-aikana terveydenhuoltoa kertaakaan, toisin kuin te piikillä ja testeissä laukkaavat terveydenhuollon kuormittajat.

Tälläkin hetkellä 80% koronapotilaista on rokottamattomia. Miksi veronmaksajien pitää maksaa heidän hoitonsa kun heillä on mahdollisuus valita rokote.

Pyskööt kotona vaan vaikka henki menisi.

Vierailija
78/138 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää että näin rokottamattomana alkaa tämä touhu näyttämään ihan mielipuoliselta. Rokottamattomista on tullut uusi sylkykuppi kaikelle pahalle ololle ja media polarisoi vielä enemmän meidät joksikin kakkoskansalaisiksi, jota sopiikin katsoa vähän vinoon ja saada haukut päälle. Minulla on syyni olla rokottamaton toistaiseksi. En välttämättä pysyvästi. En ole täällä kiusaamassa ihmisiä olemassa olollani. En siis ymmärrä tätä käytöstä meitä kohtaan varsinkin kun meidän taustoja ei oikeastaan ymmärretä tai tiedetä.

Rokottamattomat ovat sen vuoksi sylkykuppuna kun menevät sairaalaan sairastamaan koronaa.

Muitakin olisi tulossa, niitä joilla ei ole varaa ollut valita, toivottavasti keneltäkään ei jää tehohoitopaikka saamatta näiden idioottien vuoksi.

Jos ei halua rokotetta ottaa, ei tarvitse mennä sairaalaan jos saa koronan. Oma valinta.

Vierailija
79/138 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei joku Turkulainen! Kävisitkö pyörähtämässä Tyksillä ja kertoisitko on siellä kriisi näkyvillä?

Vierailija
80/138 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos rokottamattomia on lähes 800 000 ja sanotaan vaikka, että 10% joutuu sairaalaan, niin se on 80 000. Näistä tehohoitoon vaikka 5% niin se on 4000. Onkohan ongelma, kun Suomessa on yhteensä alle 300 tehohoitopaikkaa kaikille sairastuneille? Lisäksi koronapotilas vie paikan keskimäärin 11 päivää, kun normaali tehohoito on keskimäärin 2,5 päivää. Eli nelinkertainen rasite. (Pahoittelut, en jaksa etsiä noita oikeita prosentteja sairaalaan ja tehohoitoon joutuvista, mutta varmaa on, että heitä on liikaa!)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi