Riehuvat lapset julkisilla paikoilla
Pakko kertoa teille, että mua ei ärsytä yhtään riehuvat, itkevät tai huutavat lapset julkisilla paikoilla. Tuli vain mieleen muista keskusteluista, joissa ihmiset käy kuumana tyyliin, jos vauva vähän inahtaakin kassajonossa. Jos nään itkevän vauvan tai riehuvan uhmiksen, niin kaikki sympatiani menee vanhemmille, jotka varmasti yrittävät parhaansa hiljentää jälkikasvunsa.
Kommentit (4)
Riehuvat ja huonosti käyttäytyvät lapset häiritsee. Etenkin, kun useimmiten (ei tietenkään aina) huono käytös on vanhemman syytä. Jos lapsi tulee kymmenettä kertaa sanomaan samaa asiaa eikä vanhemmat vieläkään kuuntele niin ei ole mikään ihmekkään, että aletaan hyppiä seinille. Tai oikeastaan ei ne lapset mua häiritse vaan se, että niiden vanhemmat ei välitä.
kohta joku sönköttää erityislapsista ;)
Mun Ulla-Pekalla on ad/hd, add ja cd. Ei se voi sille mitään, että haukkuu kaikki huoriks ja tönii jokaista vastaantulijaa. Enkä mä ehdi kasvattaa ku pitää av:lle kirjottaa...
Kiva! Minua taas kyllä ärsyttää riehuvat lapset julkisella paikalla. Ei ketkä vaan lapset vaan ne, jotka riehuu häiriten, tönien sivullisia, kaataen pienempiä, repien tavaroita, lyöden toisia lapsia, huutaen niin, ettei kukaan kuule mitään JA vanhemmat ei neuvo miten pitää olla, mitä lapsilta odotetaan, mikä on sopivaa, milloin pitää hiljentää vauhtia, ääntä, repimistä, kiipeilemistä jne JA varsinkin, kun lapset eivät ole mitään pieniä taaperoita.