Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei estä numeroani, jos soittamiseni ärsyttää?

Vierailija
12.10.2021 |

Ollaan tapailtu muutamia kertoja (ei sänkyhommien merkeissä), mutta mies tarvitsee omaa aikaa. Antaa ristiriitaisia signaaleja, ei ota selvää tykkääkö hän minusta vai ei. Hän on kertonut minulle että esti yhden aiemman tapailukumppaninsa ja lopulta joutui numeronkin tämän takia vaihtamaan. Miksi tämä mies ei estä myös minun numeroani? Voisihan hän sen tehdä siinä missä aiemmankin naisen kanssa.

Miksi mies ei siis vain estä minua? Jos ei suoraan viitsi sanoa, ettei kiinnosta. Se esto riittäisi minulle kertomaan ettei häntä kiinnosta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis sanoo että on kiinnostunut, mutta on niin vaikeasti tavoiteltavissa. Hänellä on toki paljon ongelmia itsensä ja elämänsä kanssa...

Ap

Vierailija
2/18 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vielä niin ärsyttävä, että blokkaisi numerosi. Pitää sinua varalla, siellä lieden takimmaisella levyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hänet rauhaan ja anna ottaa itse yhteyttä jos kiinnostaa. Jos ei kuulu mitään viimeistään pariin viikkoon, niin unohdat hänet kokonaan.

Vierailija
4/18 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se soittaminen.

Vierailija
5/18 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole vielä niin ärsyttävä, että blokkaisi numerosi. Pitää sinua varalla, siellä lieden takimmaisella levyllä.

Sehän on vain positiivista, jos en vielä ärsytä liiaksi. Yritän olla nyt tyrkyttämättä itseäni, tiedän kyllä ettei se auta mitään. Olen vain välillä vähän impulsiivinen ja vasta jälkeenpäin tajuan mitä olen taas sekoillut..

Ei minua haittaa olla varalla. Viihdyn miehen seurassa aina kun tavataan. Jos hän joskus päättää ettei halua enää tavata, niin se on ihan ok, mutta toivon että asia tosiaan tulee tietooni, niin on sitten helpompi mennä elämässä eteenpäin. 🙂

Ap

Vierailija
6/18 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä hänet rauhaan ja anna ottaa itse yhteyttä jos kiinnostaa. Jos ei kuulu mitään viimeistään pariin viikkoon, niin unohdat hänet kokonaan.

Näin juuri päätin tehdä. Eihän tuossa pommittamisessa ole ollut järjen hiventäkään. No, moni muukin on varmaan joskus sortunut samaan ihastuksissaan. Ei silloin paljon järjellä toimi. Nyt en soita enää hänelle, katsotaan mitä käy.

Ap

Vierailija
7/18 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kannata takertua 2. naisen rooliin. Siinä nakertaa omantunnon arvonsa vain nollaan ja siitä seuraa juuri yllämainitsemiasi oireita. Miehen kuuluu olla suhteessa se aavistuksen aktiivisempi osapuoli. Mies on kuitenkin luonnostaan saalistaja.

Vierailija
8/18 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nainen pukeudu peittävämmin jos miesten häiriköinti ärsyttää?

Vierailija
9/18 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi mies kenen kanssa eilen puhuin puhelimessa sanoi, että kyllä mulle saa soitella. Ihanaa kun on nyt vihdoin semmoinen tapaus jonka kanssa voi keskustella vapaasti "eikä se tarvitse omaa aikaa eikä mitään". ja siis en tiedä sitäkään että onko tämä mikään juttu, vasta tutustuttu. Mä en yksinkertaisesti enää jaksa noita "oma aika" miehiä. Ne on perseestä kyllä. Eti joku kunnollinen ap

Vierailija
10/18 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä ole aloitteellinen. Jos intuitio sanoo, ettei mies ole liieemmin kiinnostunut ja ole yhteyksissä.. anna olla. Pelastat itsesi.

Vierailija
11/18 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi asiallisia vastauksia tullut. Yllättävää, koska yleensä (ymmärrettävistä syistä) tällaiset epätoivoisten ihmisten tekemät avaukset ärsyttävät ihmisiä.

Ap

Vierailija
12/18 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla tuollaisen, ottakoon itse yhteyttä kun on valmis tai olkoon yksin.

Vierailija
13/18 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos/kun miestä ei kiinnosta sä niin hän ehkä sanoisi sen sulle suoraan. 

Estetään jos nainen alkaa häiritsemään

Vierailija
14/18 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikö pakkomielle sinulla on sille miehelle soitella ja häiritä häntä? Anna olla, ottaa kyllä yhteyttä jos haluaa.

Vierailija
15/18 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on vain positiivista, jos en vielä ärsytä liiaksi. Yritän olla nyt tyrkyttämättä itseäni, tiedän kyllä ettei se auta mitään. Olen vain välillä vähän impulsiivinen ja vasta jälkeenpäin tajuan mitä olen taas sekoillut..

Ei minua haittaa olla varalla. Viihdyn miehen seurassa aina kun tavataan. Jos hän joskus päättää ettei halua enää tavata, niin se on ihan ok, mutta toivon että asia tosiaan tulee tietooni, niin on sitten helpompi mennä elämässä eteenpäin. 🙂

Ap

Voi kauheaa, Ap. Elät kynnysmattoasenteella. "vain positiivista, jos en vielä ärsytä liiaksi". Vaikutat anteeksipyytelevältä ja mies egoistiselta. Älä ihmeessä soita kellekään, joka kertoo estäneensä exänsä ilman että korostaa samalla sinun olevan erilainen tapaus.

"Ei minua haittaa olla varalla." Voi voi. Etsi parempaa.

Vierailija
16/18 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis sanoo että on kiinnostunut, mutta on niin vaikeasti tavoiteltavissa. Hänellä on toki paljon ongelmia itsensä ja elämänsä kanssa...

Ap

Jos et ymmärrä, niin ehkä sinä et ole ratkaisu.

Voi olla liian kommervenkkinen. Sopiva voisi olla sellainen, joka tajuaa noita psykologisia juttuja.

Ehkä jatkat matkaasi, etkä niin kovin ihmettele. Anna olla. Etsi kevyempi ihmeteltävä.

Vierailija
17/18 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri päätin tehdä. Eihän tuossa pommittamisessa ole ollut järjen hiventäkään. No, moni muukin on varmaan joskus sortunut samaan ihastuksissaan. Ei silloin paljon järjellä toimi. Nyt en soita enää hänelle, katsotaan mitä käy.

Ap

Sä olet tehnyt itsellesi pakkomielteen, jahtaat.

Etiäpäin. Tai sitten selvität.

Nyt toimit tuollaisessa tilassa. Oletko itse ollut selkeä. Siihen selkeyteen on helpompi reagoida selkeästi kuin epämääräiseen.

Ei on ei.

Joo on joo.

Katsotaan on katsotaan.

Ja sitten on olennaisinta sinulle, että mitä SINÄ ITSE haluat?

Roikkua ja olla itse vai seurustella?

Riippuu kahdesta, ei yhdestä.

Vierailija
18/18 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet miehellä, joka ei edes soita sinulle? Anna hänen soittaa tai olla soittamatta. On ihan ok ilmaista kiinnostuksensa, mutta vielä enemmän ok perääntyä jos huomaa, ettei toinen lähde leikkiin mukaan. Se lienee alkuvaiheessa enemmän tunnustelua ja toiseen tutustumista. Nyt kun olet huomannut ettei hän soita, miksi vaivautua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme