12v tytär ei ole ikinä käynyt kirjastossa
Kommentit (14)
Mikset vie? Sun vikashan se on, ettei ole käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle on kenelle ei. Itse aina hämmästyn siitä miten paljon nuoria näkyy lähikirjastossamme, esimerkiksi läksyjä tekemässä.
femcellejä ehkä mutta normaalit tytöt ovat älypuhelimillaan kotona
Miksi et ole vienyt häntä sinne edes lapsena? Malli lukemiseen tulee kotoa. Jos vanhemmat vain somettavat, niin ei siitä kirjojen lukemiseen mallia saa.
T. Kirjallisuustieteen maisteri
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole vienyt häntä sinne edes lapsena? Malli lukemiseen tulee kotoa. Jos vanhemmat vain somettavat, niin ei siitä kirjojen lukemiseen mallia saa.
T. Kirjallisuustieteen maisteri
Tabletti ja älypuhelin kasvattaa lapsen tietoisuutta ja tekee hänestä hyvän kypsän aikuisen.
Ei lapset kirjastoon itsekseen löydä. Jotkut käyvät koulun kanssa ja jotkut kavereiden mukana, mutta jos ei näitä niin kyllä se on vanhemman lapsi sinne vietävä. Turha ihmetellä miksei ole käynyt, jos ei itse ole vienyt. Mielestäni kyllä koulun pitäisi viedä, koska se takaisi sen että jokainen lapsi pääsee tutustumaan kirjastoon. Itse sain ensimmäisen kirjastokorttini 7-vuotiaana ja siitä asti ollut ahkerassa käytössä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle on kenelle ei. Itse aina hämmästyn siitä miten paljon nuoria näkyy lähikirjastossamme, esimerkiksi läksyjä tekemässä.
Eiköhän ne femcellit ole juuri niitä tyttöjä, jotka jumittaa vain somessa ilman oikeita sosiaalisia kontakteja. Kirjastossa näyttää viihtyvän sosiaaliset nuoret, jotka tekevät niitä läksyjä yhdessä.
Ja kukahan siihen on syypää? Sinä. Minä ainakin vein omat lapseni kirjastoon pienestä pitäen.
viime viikollahan olit niin onnellinen äityli kun käsi kynkkää menitte elokapina mielen osoitukseen. joku siellä oli saanut tyttösi pään ihan sekaisin kun oli käskenyt hakemaan tietoa KIRJASTOSTA.
Miten se on mahdollista vai asutteko jossain sevettijärvellä? Joka luokka käy koulun kanssa lähes joka vuosi kirjastossa vierailulla nii hieman kuulostaa sadulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on femcelle?
Meidän kunnassa oppilaat viedään jo pikkukoululaisina kirjastoon tutustumaan paikkaan ratkomalla pikku tehtäviä. Useimmat ovat tosin käyneet jo vanhempien kanssa siellä aiemminkin. Sama koulun järjestämä kirjastossa käynti jatkuu joka luokalla aina lukiolaisiin asti. Monet lukiolaiset tekevät läksyjään ja tutkielmiaan kirjastossa sekä valmistautuvat kurssikokeisiin.
Meillä vanhemmat eivät kirjaston ovia kuluttaneet, mutta naapurin isomman tytön kanssa menin kirjastoon jo alle kouluikäisenä ja otin lainauskortin heti kun sain eli kun olin ekaluokalla kansakoulussa. Viime aikoina en ole juuri kirjastossa käynyt, osittain siksi, että koko kirjastotalo oli remontissa ja esim. kirjasto evakossa sen verran ahtaissa tiloissa, että se ei oikein innostanut. Nyt kun remontti alkaa olla lopussa, pitänee taas mennä katsomaan, mikä on muuttunut ja mikä pysynyt ennallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on femcelle?
Nainen joka saa chadin vaan panee metsässä piilossa mutta ei saa sitä viemään satamaan "istumaan iltaa" niinkuin naiset haluaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on femcelle?
Nainen joka saa chadin vaan panee metsässä piilossa mutta ei saa sitä viemään satamaan "istumaan iltaa" niinkuin naiset haluaa
Mikä on chadi?