Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen on isoluinen?

Vierailija
08.12.2014 |

Onko 165 / 60 kg isoluinen vai vaan lihava? Entä 162 / 55?  Miehen mielestä olen isoluinen, en lihava, mutta mielestäni taas olen ihan normaalilla vartalolla varustettu, enkä mikään möhkö. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoluinen ei viittaa läskin määrään vaan luustoon. Isoluinen on vähän kuin siron vastakohta. Myös laiha voi olla paksuranteinen ja -nilkkainen. Minkä kokoiset sormet sulla on? Jos pitää teettää sormus koska nimetön on niin ohut, olet varmaan sirorakenteinen.

Vierailija
2/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoluinen on leveäharteinenan ja paksuranteinen, vaikkei olisi lihasta tai rasvaa kropassa paljoakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim minä olen isoluinen vaikken painaisi kuin 30kg niin olen paljon isompi kuin esim joku siroluinen 50 kiloinen

Vierailija
4/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Tiimalasivartalo pysyy, vaikka kuinka paljon laihtuisin, jalat ovat isot, pääkin on vähän iso. Minusta ei tulisi eteeristä keijukaista missään painossa.

Vierailija
5/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei isommat luut tarkoita sitä että olisi automaattisesti ruma. Voit ajatella vaikka suomenhevosia ja kuumaverisiä arabialaisia, onhan ne erinäköisiä, eikä oikeastaan kannata kauneudessa toisiinsa verrata, mielipideasia.

Vierailija
6/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos

-ap

Vierailija
7/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinkohan minä? Kengänkoko 41-42 ja pään ympärys 59 cm. Noihin kumpaankaan ei läskin määrä vaikuta.

Vierailija
8/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ihmisten luilla ei ole kamalasti kokoeroa. Kahden samankokoisen ihmisen luustolla voi olla max. 1/ 2 kg painoeroa.

T. Alan asiantuntija

Vierailija
9/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:38"]Oikeasti ihmisten luilla ei ole kamalasti kokoeroa. Kahden samankokoisen ihmisen luustolla voi olla max. 1/ 2 kg painoeroa.

T. Alan asiantuntija
[/quote]
Jep, mutta luut voivat olla eri pituisia. Esim joilllain on leveämmät hartiat kuin toisilla. Luulisi asiantuntijan tietävän

Vierailija
10/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoluinen tuskin on mikään tieteellinen määritelmä, 9, vaan ilmaisu, kansan suussa kulkenut kuvailu. 

Mä sanon isoluiseksi pitkää, leveäharteista, hoikkaa naista/ miestä. Isot kädet ja jalat, mutta sopusuhtainen. Siro sopii sen vastakohdaksi ja sitten se "minun kultani kaunis on, vaikk' on kaitaluinen ..."