Millainen nainen on isoluinen?
Onko 165 / 60 kg isoluinen vai vaan lihava? Entä 162 / 55? Miehen mielestä olen isoluinen, en lihava, mutta mielestäni taas olen ihan normaalilla vartalolla varustettu, enkä mikään möhkö.
Kommentit (10)
isoluinen on leveäharteinenan ja paksuranteinen, vaikkei olisi lihasta tai rasvaa kropassa paljoakaan
Esim minä olen isoluinen vaikken painaisi kuin 30kg niin olen paljon isompi kuin esim joku siroluinen 50 kiloinen
Minä olen. Tiimalasivartalo pysyy, vaikka kuinka paljon laihtuisin, jalat ovat isot, pääkin on vähän iso. Minusta ei tulisi eteeristä keijukaista missään painossa.
Ei isommat luut tarkoita sitä että olisi automaattisesti ruma. Voit ajatella vaikka suomenhevosia ja kuumaverisiä arabialaisia, onhan ne erinäköisiä, eikä oikeastaan kannata kauneudessa toisiinsa verrata, mielipideasia.
Olisinkohan minä? Kengänkoko 41-42 ja pään ympärys 59 cm. Noihin kumpaankaan ei läskin määrä vaikuta.
Oikeasti ihmisten luilla ei ole kamalasti kokoeroa. Kahden samankokoisen ihmisen luustolla voi olla max. 1/ 2 kg painoeroa.
T. Alan asiantuntija
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:38"]Oikeasti ihmisten luilla ei ole kamalasti kokoeroa. Kahden samankokoisen ihmisen luustolla voi olla max. 1/ 2 kg painoeroa.
T. Alan asiantuntija
[/quote]
Jep, mutta luut voivat olla eri pituisia. Esim joilllain on leveämmät hartiat kuin toisilla. Luulisi asiantuntijan tietävän
isoluinen tuskin on mikään tieteellinen määritelmä, 9, vaan ilmaisu, kansan suussa kulkenut kuvailu.
Mä sanon isoluiseksi pitkää, leveäharteista, hoikkaa naista/ miestä. Isot kädet ja jalat, mutta sopusuhtainen. Siro sopii sen vastakohdaksi ja sitten se "minun kultani kaunis on, vaikk' on kaitaluinen ..."
Isoluinen ei viittaa läskin määrään vaan luustoon. Isoluinen on vähän kuin siron vastakohta. Myös laiha voi olla paksuranteinen ja -nilkkainen. Minkä kokoiset sormet sulla on? Jos pitää teettää sormus koska nimetön on niin ohut, olet varmaan sirorakenteinen.