Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työ ruokakaupassa ja pään alueen lävistykset, saako ne olla vai pitääkö poistaa työpäivän ajaksi?

Vierailija
12.10.2021 |

Tyttären puolesta kyselen, haluaisi töihin ruokakauppaan esim. prisma, cm.. mutta on juuri ottamassa kulmaan lävistystä, korvassa hänellä on jo, sanoin ettei kannata ottaa kun se pitää poistaa työpäivän ajaksi, mutta ei usko. Sanoin että soittaa johonkin kauppaan myymäläpäällikölle ja kysyy muttei uskalla. Miten on kaupoissa työskentelijät, poistetaanko korut (kulma,nenä,korva)työpäivän ajaksi??

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

et niitä lävistyksiä kyllä työpäiväksi pois saa.. niissä olevat korut voit saada mutta kyllä se reikä on ja pysyy.

Vierailija
22/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistykset ja tatuoinniton kaksi eri asiaa. Lävistykset voivat olla bakteeripesiä, lisäksi ne voivat tarttua kiinni ja vielä kuumeta, jolloin ne ovat kantajalleen vaarallisia. Tatuoinnit ovat vain kuvottavia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin tänään useammassa kaupassa mm. Prisma, cm ja Tokmanni ja jokaisessa oli kassahenkilöllä lävistys kasvoissa, en saanut sitä mitään traumoja.

Vierailija
24/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistyksiä ei saa samaa paria olevien hillityjen korvanappien lisäksi olla. Tatuoinnit ovat kokonaan kiellettyjä ja esimiehellä on oikeus tarkastaa asia.

Vierailija
25/26 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa pitää. Jos asiakasta ei myyjän pärstä miellytä, niin voi vaihtaa kauppaa. Harmi, ettei asiakkaita voi valita pärstäkertoimen mukaan 🤷

Vierailija
26/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu, mutta jos joku tänne vielä eksyy, niin: Hok-Elannon perehdytyskursseja veti tatskattu nuorehko jamppa, joka naureskeli asialle hyväntuulisena, että onneksi ollaan tultu tälle vuosituhannelle niidenkin suhteen.

Itse olin sekä Hokilla että Keskolla pari vuotta naamalävistyksen kanssa, ei mitään ongelmaa.

Kuitenkin jossain elintarvikepakkaamossa, ravintolassa tms., voi hyvinkin olla ongelma. Puhumattakaan hoitoalasta.

Yksi työhaastattelu mulla kaatuikin siihen, että en halunnut riskeerata lävistysreiän tulehtumista jatkuvalla räpläämisellä vain jonkun typerän pätkäorjuuden vuoksi. Mutta se olikin turha työpaikka.

Itsellä taitaa nimittäin olla nyt edessä lävistyksestä luopuminen, juurikin uuden ammatin tavoittelun myötä, koska semmoinen tuskin tulee kyseisissä hommissa hygieniasyistä kuuloonkaan ... kivat arvet saan kyllä pitää keskellä kasvoja.

Mulla on ollut tämä koru noin 15 vuotta, enkä sinänsä sitä kadu tai edelleenkään siitä missään nimessä haluaisi eroon, mutta pakko se taitaa olla.

Että sitä kannattaa miettiä, ennenkuin ottaa lävistystä, ainakaan kasvoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi