Miten usein pesette ovet vuodessa ?
Kommentit (9)
Onko kyseessä sisäovi vai ulko-ovi ja pestäänkö sisäpuolelta vai ulkopuolelta, voitko ap vähän tarkentaa ongelmaasi.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä sisäovi vai ulko-ovi ja pestäänkö sisäpuolelta vai ulkopuolelta, voitko ap vähän tarkentaa ongelmaasi.
Sisä ja ulko ovet. Ap
Kerran vuodessa, ihan vaan siksi että ovien pyyhkiminen on yksi inhokkihommiani (varmaan kun olen suht lyhyt, niin saa vähän väliä olla keikkumassa jakkaran kanssa).
Se ajan värien pinttyminen huolestuttaa tuossa jos ei muista siivota niitä niinkuin muitakin pintoja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kerran vuodessa, ihan vaan siksi että ovien pyyhkiminen on yksi inhokkihommiani (varmaan kun olen suht lyhyt, niin saa vähän väliä olla keikkumassa jakkaran kanssa).
Jakkaran kanssa keikkuminen saattaa olla vaarallista ja siinä voi käydä huonosti, tapaturmia taitaa sattua kotioloissa eniten, olikohan tilastoissa näin.
Jos laitat siihen pesulaitteeseen jatkovarren niin silloin voisit olla tukevasta lattialla ja jäisi jakkara keikkuminen väliin.
Kysymyksen asettelu on jo lähtökohtaisesti väärä.
Ulko-oven ikkunankarmeista pyyhin pölyt pari kertaa kk, ovet pesen kunnolla 2x v. Sisäovet pyyhkäisen viikkosiivouksen yhteydessä. Yläreunat tuppaa jäämään kun olen niin lyhyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakkaran kanssa keikkuminen saattaa olla vaarallista ja siinä voi käydä huonosti, tapaturmia taitaa sattua kotioloissa eniten, olikohan tilastoissa näin.
Jos laitat siihen pesulaitteeseen jatkovarren niin silloin voisit olla tukevasta lattialla ja jäisi jakkara keikkuminen väliin.
En tiedä tulisiko silloin niin siistiä jälkeä. Kuitenkin kun pyyhin samalla myös karmit ja listojen päällykset, niin jakkaralla seistessä myös pystyy itse näkemään lopputuloksen samalla. Ja itse käytän porrasjakkaraa juurikin riskien minimoimiseksi.
Pyyhit pölyt, kun näyttävät pölyisiltä. Pesen, jos niissä näkyvää likaa.