Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole vakituisesti koskaan käyttänyt mitään kasvorasvaa

Vierailija
12.10.2021 |

Joskus kun on iho ollut oikein kuiva, olen laittanut jotain kasvorasvaa, mutta saattaa mennä kuukausia etten laita yhtään mitään. Pari kertaa elämässäni olen tehnyt kasvoille kuorinnan. Kerran olen käynyt kosmetologilla ihon puhdistuksessa jollain ultraääni laitteella tms. Silti mulla ei oikein ryppyjä ole näin 48v. Mitä hyötyä noista kasvorasvoista on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, mutta en ole ikinä käynyt kosmetologilla, enkä kuorinut ihoa.

Vierailija
2/5 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hyöty, että jos iho on kuiva, rasva auttaa. Jos mä en rasvaa naamaa, se alkaa hilseillä ja jopa halkeilla talvella. Kesällä iho ei kuivu niin paljon, että se tuntuisi, mutta jos jätän rasvaamatta (niin kuin kesällä usein laiskana jätän), tulee mustapäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, mutta en ole ikinä käynyt kosmetologilla, enkä kuorinut ihoa.

Mä kävin parikymppisenä kosmetologilla, kun mulla tuli molempiin poskiin välillä sellaiset punaiset, kovat läikät. Hän sitten sellaisella koneella teki jonkun ihonpuhdistuksen tms eikä niitä ole enää koskaan sen jälkeen tullut. ap

4/5 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan edes omistanut kasvorasvaa.

Vierailija
5/5 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt aivan samoin kuten ap. Elämäni aikana 3x kosmetologin jossain hoidossa (lahjaksi saatuja käyntejä), rasvana marketin halvin ja sitäkin kerran pari viikossa. Kuorintavoidetta käyttänyt kerran, hunajaa kerran. Silmänympärysvoidetta tai yövoidetta en ikinä. Pesuun pelkkä vesi. Iho on sileä, hyvän värinen, lähes rypytön (naururypyt on), ei näppyjä eikä ryhelmää teini-iän jälkeen. Sama decolté alueella. Ei helttaa eikä kurttua vielä.

Ikää 61v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän