Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa käydä 1v kanssa ulkona leikkimässä, olenko huono äiti?

Vierailija
08.12.2014 |

En yksinkertaisesti jaksa lähteä tuonne ulos töröttämään. Käydään kyllä kahdesti päivässä vaunulenkillä jolloin poika jää unille ja nukkuu yhteensä 3-4h joten saa raitista ilmaa. Millon olette aloittaneet kunnon ulkoleikit ja puistoilut?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei et ole yhtään huonompi äiti kun ei myöskään ole yhtään parempi vaikka seisoo vesisateessa lastensa iloksi useamman tunnin päivässä.Jokaisen oma valinta, eikä sitä ole kukaan muu sen parempi tuomitsemaan kuin kruunua päähän laittamaan.

Itse olen aloittanut oman esikoiseni kanssa päivittäisen ulkoilun/puistoilun hänen ollessa 8kk. Ihan vain ja ainoastaan sen takia, että nautin itsekkin ulkona olemisesta ja lapseni söi/nukkuu paremmin kun takana on kunnon ulkoilu. Kuopuksemme aloitti vielä nuorempana, koska isoveljen kanssa oli mukava seurata maailmaa myös muualta kuin rattaista. Nyt kuopus on 1v ja en voisi kuvitellakkaan ettemme kävisi ainakin kerran päivässä ulkona. Toki poikkeus päiviä on (jos muuta ohjelmaa ollut), mutta kyllä sen viimeistään alkuillasta huomaa ettei ulkona ole oltu.

Vierailija
2/2 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pyrkinyt käymään ainakin kerran päivässä ulkona meidän 1-vuotiaan kanssa, mutta aina sinne puistoon ei vain huvita lähteä. Olenkin miettinyt, että korvaako vaunulenkit tai muut asioilla käymiset yhtään tätä ulkoilua? Jos vaikka käydään kävelemässä ja kirjastossa tai postissa ja pankissa asioilla ja sen jälkeen lapsi jää vaikka rattaisiin nukkumaan raittiiseen ulkoilmaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla