Te jotka tapasitte miehenne 30+ ikäisenä ja saitte lapsia
Kuinka pian tapaamisen jälkeen lapset tuli puheeksi ja kuinka pitkään seurustelitte ennen kuin aloitte yrittää lasta?
Kommentit (42)
En tunne ketään joka olisi tavannut niin myöhään ja olisi lapsia ilman adoptiota tai hoitoja.
Itse sain lapsen 34 v, mutta miehen saaminen suostumaan kesti kauemmin.
Tavattiin kun olin 30. Meillä taisi olla niin, että sanoin ensimmäisen seurusteluvuoden lopulla, ettei minulla välttämättä ole paljoa aikaa saada terveitä mukuloita. Mulla oli asiasta oikeastaan joku kriisi siinä vaiheessa.. Tarkoitin kuitenkin, etten aio odotella vuosikymmentä. Mies ei tietenkään heti ollut valmis, mutta noin puoli vuotta sitten mies alkoi puhumaan lapsista ja nyt olenkin raskaana. Ollaan oltu yhdessä reilu 3 vuotta.
33v, heti puhuttiin asiasta. Vuoden seurustelun jälkeen aloin odottaa esikoista. Kolme lasta saatiin.
Juteltiin lapsista pian. Olin puolen vuoden kuluttua raskaana. Meillä oli sama unelma. Yhdessä ollaan oltu n. 20 vuotta ja edelleen yhdessä. Lapsia kaksi.
Tavattiin miehen kans kun olin 30, sain lapsen 33 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään joka olisi tavannut niin myöhään ja olisi lapsia ilman adoptiota tai hoitoja.
Aika luuseripiirit.
Tavattiin, kun olimme 33-vuotiaita. Heti oli selvää, että jossain välissä naimisiin ja lapsia. Minulle olisi ollut dealbreaker, jos miehelle jompikumpi olisi ollut ongelma heti alussa.
Muutama vuosi yhdessä, sairastuin vakavasti, jolloin lapsiprojekti meni jäihin vuosiksi. Toivuttuani tulin raskaaksi heti, kun aloin seuraamaan ovulaatioita testein. 40-vuotiaana ensimmäinen lapsi ja siitä heti perään toinen luomuna ilman lääkärin apua. Hyvin on mennyt 15 vuotta yhdessä.
Ilman sairastumista, varmaan 37-vuotiaana olisi ensimmäinen lapsi tullut.
Vierailija kirjoitti:
Eli sait ensin lapsen ja mies suostui siihen vasta vuosia kakaran syntymisen jälkeen? Hieno ihminen olet ja hieno perhe sinulla :D
Ei ei ei, AV-filosofian mukaan mies kuuluu tavata alle 20-vuotiaana ja viimeistään 25-vuotiaana kaikki lapset tehty. Sillä tavalla elämän kuuluu mennä. Sitten erotaan kolmekymppisenä ja vietetään seuraavat vuosikymmenet uusperhehelveteissä.
Jotain vuosi oltiin seurusteltu, kun päätettiin yrittää lasta. Olin raskaana ihan heti, todennäköisesti eka laakista ehkäisyn poisjättämisen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sain lapsen 34 v, mutta miehen saaminen suostumaan kesti kauemmin.Aika luuseripiirit.
Tämä nyt oli ihan rehellinen huomio, kun kysyttiin. Toivoa aina saa, mutta ei naiivi pidä olla.
Tavattiin kun täytin 30, lapsen saimme kun olin 39. Ihan luomusta.
34 tavatessa, 36 kun lapsi syntyi.
Tavattiin kun olin 36. Mies otti lapsen puheeksi paria vuotta myöhemmin. Lapsi syntyi kun olin 41.
Tavattiin kun olin 32. Nopeasti käytiin keskustelut lapsesta, Molemmilla toiveissa onneksi. Mies on muutaman vuoden minua nuorempi. Synnytin lapset 34v, 35v ja 38-vuotiaana. Jokainen raskaus lähti ekasta yrityksestä. Nyt oltu 13 vuotta yhdessä, niistä 9 naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sain lapsen 34 v, mutta miehen saaminen suostumaan kesti kauemmin.Aika luuseripiirit.
Tämä nyt oli ihan rehellinen huomio, kun kysyttiin. Toivoa aina saa, mutta ei naiivi pidä olla.
Mikä tässä on naiivia?
Ovatko miehenne suuria rakkauksia, jalat alta vieviä sielunkumppaneita, joiden kanssa sydämet hakkaa samaan tahtiin, vai "tyydyittekö" mukacaan kaveriin, joka jakoi samat toiveet ja halut tulevaisuudelta?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko miehenne suuria rakkauksia, jalat alta vieviä sielunkumppaneita, joiden kanssa sydämet hakkaa samaan tahtiin, vai "tyydyittekö" mukacaan kaveriin, joka jakoi samat toiveet ja halut tulevaisuudelta?
Miksi naiset hiljeni? En kysy, koska pitäisin "tyytymissuhdetta" huonona. Olen rehellisesti kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan tyytynyt kehenkään ja siksi ehkä tapasinkin suuren rakkauteni "vasta" kolmekymppisenä, toimimattomien suhteiden jälkeen.
Olin 29, heti. 8 kk seurustelun jälkeen olin raskaana. Nyt 2 lasta, 15 vuotta yhdessä.