Säästän rahaa salaa mieheltäni
En halua kertoa sille että laitan säästöön, joka kuukausi laitan 150euroa korulippaaseeni. Minulla on nyt jo monta tuhatta käteistä mistä mies ei tiedä. Ainoat tulomme on minun työttömyysturva ja miehen palkka. Pikkuhiljaa kuukauden aikana nostan tuon 150e käteen. mielipiteitä?
Kommentit (10)
Jos se on teidän yhteisistä rahoista nostettu pelkästään SINULLE säästöön, niin hyi sinua.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:11"]
En halua kertoa sille että laitan säästöön, joka kuukausi laitan 150euroa korulippaaseeni. Minulla on nyt jo monta tuhatta käteistä mistä mies ei tiedä. Ainoat tulomme on minun työttömyysturva ja miehen palkka. Pikkuhiljaa kuukauden aikana nostan tuon 150e käteen. mielipiteitä?
[/quote]
Miksi teet noin?
[/quote]
Koska mies tuhlaa ja haluan turvata lapsemme ruoat pahan päivän varalle
Kannattaisiko avata säästötili johon viet nuo. Mieti nyt jos hän vaikka löytää rahat tai tulee tulipalo...
Korulipas on surkea paikka laittaa rahaa piiloon, liian ilmeinen. Keksi parempi paikka.
Minä laitoin rahaa piiloon työhuoneen lukolliseen laatikkoon.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:14"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:11"] En halua kertoa sille että laitan säästöön, joka kuukausi laitan 150euroa korulippaaseeni. Minulla on nyt jo monta tuhatta käteistä mistä mies ei tiedä. Ainoat tulomme on minun työttömyysturva ja miehen palkka. Pikkuhiljaa kuukauden aikana nostan tuon 150e käteen. mielipiteitä? [/quote] Miksi teet noin? [/quote] Koska mies tuhlaa ja haluan turvata lapsemme ruoat pahan päivän varalle
[/quote]
Sittenhän asia on ok. Korulipas vaan ei ihan paras paikka ole.
Olisin ihan hermona jos mulla olis tuhatkin euroa käteistä. Vie pankkiin. Avaa tili eri pankkiin jossa normaalisti asioit jos eoöilet että mies saa tietää.
Itsekäs säästäminen on tavallaan omalta perheeltä varastamista, jos taas sillä haluaa turvata koko perhettä tavlla tai toisella, se ei ole itsekästä. Tili kannattaa avata tai ainakin vuokrata tallelokero.
Minä säästän joka kuukausi noin 1000 e, mutta ei se miestä kiinnosta. Omiapa ovat rahani.
Mä pistän joka kuukausi omista rahoistani rahaa säästötililleni, en mä sitä liiemmin aviomiehelleni mainosta, eikä se sille kuulukaan koska nuo on mun rahoja. Olen parhaillani äitiyslomalla ja kun jään kodinhoidontuen varaan ensi vuoden syyskuussa, en todellakaan tule koskemaan omiin säästöihini vaan maksan sen mitä kodinhoitotueltani kykenen ja sitten käytämme meidän yhteisen tilin säästöjä muihin maksuihin.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:11"]
[/quote]
Miksi teet noin?