Tosiasiassa edes isovanhempia ei kiinnosta mun kuulumiset:)
Ilman kavereita tai mitään sosiaalista "elämää" takana jo 28v. Välillä olen itseasiassa itsariakin harkinnut , viimeistään siinä vaiheessa kun oma mummo ei vastaa wa viestiin johon osaa vastata sekä on eläkkeellä, päivät kotona.
Tuosta itsarista säästyin kun sain psykoosi lääkityksen. Pöllyssä päivästä toiseen yksin .
Toisaalta tykkään enkä enää todennäköisesti osaisi liittyä sosiaalisiin tilanteisiin.
Enkä liitykään, jättäydyn ihan oman itseni takia syrjään sukujuhlista kun minun viesteihinkään ei ole aikaa eläkkeellä vastata.
Onko muilla samanlaista 28vuotiaana:)?
Kommentit (2)
Meillä on perheen sisäinen whatsapp ryhmä. Kukaan ei siellä oikeastaan kommentoi kenenkään asioita. Ei positiivisia, ei negatiivisia. Itse jaksoin kommentoida ja kysellä muiden asioista viime viikkoon asti. Nyt on viikon aikana vain ihmiset lisäilleet kuvia, videoita ja omia kuulumisiaan. En jaksa, ei kiinnosta jos kommunikoinnin taso on nykyään tuollaista. En ole muualla somessa kuin whatsapp:ssa, vaan näen ihmisiä edelleen vain kasvoikkain ja oletan silloin heidän olevan kanssani. Pieni puhelimen räpläys on ok, mutta muuten kyllä tehokkaasti katkaisen välit ja kerron syyn ihan reilusti. Näin on ystäväpiiri pudonnut tehokkaasti 5 ihmiseen.
Elämä on laiffiiiiiii tsaukkista tsoukkistaaaa onx sul pilvee