Uuden puhelimen hankinta kk-maksulla ilman luottotietoja
Niin. Kyllä tämä ennen on onnistunut mutta nyt tuli Soneran sivuilla ilmoitus että voi ostaa vain kertamaksulla. Onko muuttunut?
Kommentit (55)
NO MITÄ LUULET ONKO MUUTTUNUT :D Hah mikä palikka, puhelimia shoppailemassa maailman tappiin asti
No pahempaan taloudelliseen tilanteeseen se minut ajaa, jos joudun nyt laittamaan pari sataa kertaheitolla puhelimeen kuin jos maksan 10€ kuussa.
Ajattelin että jos esim. Soneralle soittamalla tai liikkeessä tämä onnistuisi kuitenkin vaikka nettikaupassa ei onnistunut. Kiitos vaan epäasiallisista vastauksista.
ei oo onnistunu tollanen enaa pariin vuoteen ainakaan. liikkeesta nauravat sut ulos
Niin kun sähän TARVIIIIIIIIIT sen monen sadan euron puhelimen ja sun pitää saada se ilmaseks, nih. Sul on oikeus!!!1111, eikö....
Eikös se luottotiedottomuus tarkoita just sitä, että luotolla ei enää myydä? Tosiaan nyt saa alle satasella ihan kelpo puhelimia.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 11:15"]Niin kun sähän TARVIIIIIIIIIT sen monen sadan euron puhelimen ja sun pitää saada se ilmaseks, nih. Sul on oikeus!!!1111, eikö....
[/quote]
No ei. Tiedän että itse olen asiani sössinyt. Vanha puhelin on siinä kunnossa, että ei koskaan tiedä pelittääkö enää huomenna. Tablettia/läppäriä/pöytäkonetta ei ole vaan hoidan älypuhelimellani mm. laskujen maksun mobiilipankissa. Kyseessä ei ole kallis ja uusin malli koska sellaisiin ei ole varaa.
Jokainen ostaa sellaisen puhelimen mihin on varaa. Jos ei ole rahaa ostaa puhelinta, sitten ei osta.
No tarvit kyllä puhelimen, luotolla et saa. Mäkin olin ihan yllättynyt, kun vaihdoin puhelinliittymäni soneraan, sanoi siellä luurin toisessa päässä, että hän tekee ensin luottotarkastuksen. Vaikka mulla on jo nettiliittymä sieltä. Eli tosi tarkkoja ovat nykyään noi puhelinfirmat ja hyvä tietysti niin, koska ilmeisesti aika moni on menettänyt luottotietonsa just maksamattomien kännykkälaskujen takia.
Voi itku. Monen vuoden historia maksavana asiakkaana, eikö asiakaspalvelussa oteta tällaista huomioon vaikka häiriömerkintä olisikin. Puhelinlaskuni olen aina maksanut. Aion yrittää.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 11:27"]Voi itku. Monen vuoden historia maksavana asiakkaana, eikö asiakaspalvelussa oteta tällaista huomioon vaikka häiriömerkintä olisikin. Puhelinlaskuni olen aina maksanut. Aion yrittää.
[/quote]
Kannattaa yrittää. Ei se mitään ota jos ei annakaan.
Ite sain saunalahdelta :) mutta velat onki hoidossa ja oon ollu asiakkaana kauan...
Gigantista saa Samsungin älyluureja 79e.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 11:37"]
Gigantista saa Samsungin älyluureja 79e.
[/quote]
KENENKÄÄN ei kannata ostaa mitään vitun halpa-Samsungeja, ne hajoo heti.
Osta nyt tosi halpa peruspuhelin joka kuitenkin toimii ja ala sitten säästämään kalliimpaan?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 09:52"]
Osta nyt tosi halpa peruspuhelin joka kuitenkin toimii ja ala sitten säästämään kalliimpaan?
[/quote]
Mä haluun nähdä sen tosi halvan peruspuhelimen jota voi käyttää myös tietokoneen korvaajana.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 09:52"]
[/quote]
Mä haluun nähdä sen tosi halvan peruspuhelimen jota voi käyttää myös tietokoneen korvaajana.
[/quote]
No öö kyllä sen muutaman kuukauden voi käydä kirjastossa. Ja kyllä toi 50e Huawei ihan pätevältä vaikutti, en ymmärrä miksei se kelpaa? T: tietotekniikan opiskelija
Kannattaa hoitaa raha-asiat niin, että tuollaisiin yllättäviin menoihin löytyy aina rahaa.
T. Halvalla peruspuhelimella soittelija, jonka luottotiedot kunnossa :)
Soitin Soneralle. Oli tosi ystävällistä palvelua. Selvitti asiaa siellä päässä ja soitti takaisin kertoakseen että ei valitettavasti onnistu kuin kertamaksulla. Häiriömerkinnälliset saa joissakin tapauksissa yhä laitteen kk-maksulla jos maksaa ns. vakuus- tai ennakkomaksun mutta mun tapauksessa tämäkään ei ollut mahdollinen.
Kokeilin mielenkiinnosta DNA:ta -> vain kertamaksulla ja Saunalahtea, mistä sain kk-maksulla kun maksan ensin vakuuslaskun. En tiedä kuinka paljon tuo vakuus on, mutta jos puhelimen hinta on n. 300€ niin olisko tosta about puolet?
Kirjoitin tämän nyt tiedoksi samanlaisen asian kanssa kamppaileville kun google nämä jutut aina paljastaa.
Jos luottotiedot on menneet, kannattaa hankkia sellainen puhelin, jonka pystyy maksamaan käteisellä. Käytettyjäkin löytyy...