Käyttääkö täällä joku hiustenpidennyksiä?
Olisi kiva tietää Käyttääkö niitä ketkään "normaali-ihmiset" ja onko niiden käyttö helppoa? Onko ollut hienoa saada pitkät hiukset joita ei ehkä muuten saisi? Mitä tahansa ajatuksia aiheesta olisi hieno kuulla...
Kommentit (17)
Leukemia harvensi hiuksia ikävästi, mutta kokonaan eivät lähteneet. Käytän teippipidennöksiä, tai oikeastaan tuuhennoksia ja niiden kanssa hiukset näyttävät mielestäni hyviltä. Joo, olen turhamainen, mutta inhoan harvoja hiuksiani.
Ostin pidennykset nettikaupasta ja tuttu kampaaja laittoi. Parin kuukauden välein irrotan teipit itse ja kampaaja laittaa ne uudelleen (alkavat näyttää kamalilta, kun hiukset kasvaa ja teippikohta alkaa näkyä)
Yöksi laitan hiukset aina letille, jotta pysyvät paremmassa kunnossa. Vähän pitää katsoa miten laittaa hiukset ettei teipit näy, ainakin jos omat hiukset on näin harvat. Muuten varsin vaivaton ratkaisu.
Minkälaisten ihmisten kuvittelet käyttävän pidennyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisten ihmisten kuvittelet käyttävän pidennyksiä?
No esim. aika moni tubettaja käyttää.
Käytin joskus klipsipidennyksiä ajoittain ja mun mielestä ne oli kätevät. Sai pestyä ja käsiteltyä hiukset ihan normaalisti ja pidennykset pois painamasta yöksi. Niitä suosittelen. "Tavallisia" pidennyksiä mulla ei ole ollut, joten niistä en tiedä mitään.
Mä käytän. Olen ihan tavallinen nainen, jolla on ohuet hiukset.
Huono puoli on se että ne kiinikkeet rasittaa omia hiuksia joten mun hiukset ohenee jatkuvasti.
Olen käyttänyt teippipidennyksiä vuodesta 2011. Hiukset ostan milloin mistäkin halvalla saa (aitoa remy-hiusta käsinsolmitulla kiinnitysosalla) ja itse teen huollot, uudelleenkiinnitykset yms noin kuuden viikon välein, silloin kun muutenkin olisi aika värjätä tyvikasvu. Hiukset kestävät yleensä vuoden verran hyvinä, sitten ostan uudet.
Tähän on jo niin tottunut, etten edes osaisi olla muunlaisella tukalla. Pituus vaihtelee fiiliksen mukaan ja välillä ostan kiharankin suoran sijasta vaihtelun vuoksi.
Olen käyttänyt joskus koko päässä ja joskus pelkästään sivuilla teippejä, koska hiukset eivät kasva pitkäksi ja tuuheaksi sivulta. Ihan normaalia on käyttää pidennyksiä. Mulla on todella hitaasti kasvavat ja karhea hiuslaatu, joten kasvattamalla saan vain puolipitkät, latvoista harvat hiukset parhaimmillaan. Hiustenpidennys ei ole mikään pelkästään pissisten juttu. Nyt en ole jaksanut, kun kuivaaminen ja laittaminen on niin paljon aikaavievämpää kuin omien.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän. Olen ihan tavallinen nainen, jolla on ohuet hiukset.
Huono puoli on se että ne kiinikkeet rasittaa omia hiuksia joten mun hiukset ohenee jatkuvasti.
Millä kiinnität? Teipit ei ainakaan mulla ole kuluttaneet omaa tukkaa vaan päinvastoin. Mulla on tosi ohut, kuiva ja helposti katkeileva oma hius, joten kun ”koteloin” sen molemminpuolisesti teippiosioiden väliin, pidennyshius suojaa sitä kulumiselta. On pidempi oma tukka kuin koskaan.
Missit käyttää ja mallit käyttää. Et vain pysty tarkistamaan sitä. Ihailet kuvien malleja. ;)
Yhdessä ryhmässä, jossa oli Suomen kauneimmat naiset, melkein kaikki ryhmässä käyttivät.
He olivat niin kauniita yhdessä että muut tulivat heistä sairaiksi.
Niin näyttäviä ja kauniita he olivat.
Käytän ehkä juhlissa klipsipidennyksiä. Yleensä en jaksa väkätä kun ketään ei oikeesti mun karvat kiinnosta.
Minä käytän, sinettejä. Tosin pituutta harvemmin laitan enempää kuin omat hiukset, 30cm on ollut lähes aina eli paremmin voisi puhua tuuhennuksista. Ilman ei osaa olla koska pidennyksillä saan juuri sellaiset hiukset mistä tykkään. Seuraavakai ajattelin kokeilla taas pitkästä aikaa 40cm. Uusin pidennykset 3kk välein ja uusiokäytän samat pidennykset, sinetit vain uusitaan. Tyvivärin ja raitoja käyn laittamassa n.5vko välein. Muuten tekisin itse mutta olen allerginen hiusväreille joten kampaajan Elumen käy vain itselle.
käytän koska olen arianator. ja käytän sitä siis yläponnarin kanssa.
Käytän pidennyksiä hiusten tuuhentamiseen. Mulla on tosi pitkät hiukset, mutta ne ovat surkean ohuet. Siksi laitan niihin säännöllisesti sinettipidennyksiä tuuhentamaan kuontaloa, yhtään lisää pituutta niistä ei tule. Kukaan ei huomaa, että mulla on sinetit päässä.
En kyllä yhtään osaa sanoa käyttäisikö joku siellä hiustenpidennyksiä. Ehkä onkin turhaa sitä asiaa täällä palstalla tiedustella, ja parempi olisikin sinun asiaa tiedustella siellä paikalla olevilta.