hassut rokotereaktiot - synestesia
Onko muille tullut hassuja tai outoja rokotereaktioita koronarokotteesta.
Omalla kohdalla on tullut synestesiaa. Pystyn nykyään näkemään musiikin. Koskaan aikaisemmin minulla ei ole ollut sellaista kokemusta. En valita, sillä tämä on hyvin kaunis kokemus ja siitä tulee hyvä olo :D
Kommentit (5)
Itselleni tuli viikon kestävä väsymys. Olisin voinut nukkua 24/7 :D Työnteko oli todella vaikeaa tuolloin, onneksi se meni ohi. Pelkäsin jo ettei se lopu koskaan.
Minä tulin magneettiseksi. Keittiössä on vähän hankalaa kun joutuu väkisin irrottamaan ruokailivälineet käsistä kun vaikka tyhjetää astianpesukonetta
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissasi
Miksi en olisi tosissani?
En ole tällaista ennen kokenut. En kehtaa edes sanoa tätä kuin anonyymisti täällä. Yhdistän oireen kyllä rokotteeseen, sillä se alkoi muutama viikko rokotuksen jälkeen. Näen musiikin haaleina liikkuvina tai tanssivina eri värisinä kuvioina.
Synestesia joka tapauksessa on neurologinen oire.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2003/04/22/synestesia
"Synestesia eli aistien sekoittuminen on ilmiö, joka on tunnettu lääketieteessä ainakin kolmesataa vuotta. Sillä tarkoitetaan kykyä kokea yhden aistin kautta tuleva ärsyke kahden tai useamman aistin välityksellä. Musiikki voi tanssia abstrakteina kuvioina, maku saada muodon tai haju värin."
Neurologisista oireista olen kuullut puhuttavan, mutta en yhtään tiedä millaisia ne ovat.