unelma naisesi
Kertokaa millainen on unelma nainen :) ulkonäkö, luonne? Millaista naista et saisi pois mielestäsi?
Kommentit (23)
Blondi, polkkatukka, C-kupin tissit, muodokas perse, 175cm pitkä, siniset silmät, kaunis naama, hyvä tyylitaju, koulutus ja työpaikka, hyvä luonne, älykäs, haluaa lapsia.
Emma Watsonin tapainen söpö brune, joka on älykäs ja kiva luonteeltaan.
Sirpa Selänteen tapainen nainen ;D
Fyysisesti hoikka, kauniskasvoinen, mieluusti naiselliset pehmeät piirteet ja jonkin verran muotoja. Vyötärö löytyisi, kapeat hartiat.
Luonteeltaan positiivinen, innostuva ja tyytyväinen, mutta kuitenkin kotona ja arjessa viihtyvä. Kyvykäs neuvottelemaan asioista positiivisessa, rakentavan tavoitteellisessa hengessä.
Hänellä ei olisi tarvetta kontrolloida minua tai asettaa minulle (uhka)vaatimuksia tekemisieni, sanomisieni tai ajatusmaailmani suhteen vaan pystyisi hyväksymään minut itsenäni, tietysti niissä rajoissa missä toimintani olisi ns. normaalia.
Ei pahoinpitele fyysisesti eikä henkisesti. Ei petä. Ei väärinkäytä mitään aineita.
Unelmanaiseni on minä itse mutta naisena. Olen niin hemmetin täydellinen. Kumpa voisin mennä itseni kanssa naimisiin.
Vahva kuin loikkaavat musta pantteri, puolustaa minua ikuisesti maailman pahuutta vastaan.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:03"]
Unelmanaiseni on minä itse mutta naisena. Olen niin hemmetin täydellinen. Kumpa voisin mennä itseni kanssa naimisiin.
[/quote]
eli millane oot
Unelmamiehestäni sen verran (vaikka sitä nyt ei kysyttykään): osaa oman äidinkielensä, mm. yhdyssanat.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:06"]
eli millane oot
[/quote]
Näytän Zayn Malikilta, mutta olen häntä paljon pidempi (olen 190cm) ja lihaksikkaampi. Lisäksi olen luonteeltani ekstrovertti.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:09"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:06"]
joo.. ehkä miehenä oot hyvän näkönen mut tuskin naisena..
eli millane oot
[/quote]
Näytän Zayn Malikilta, mutta olen häntä paljon pidempi (olen 190cm) ja lihaksikkaampi. Lisäksi olen luonteeltani ekstrovertti.
[/quote]
Ai en näyttäisi hyvältä naisena vai? :D https://www.google.fi/search?q=zayn+malik+woman&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Q-CEVOPdKsfvOZLJgJgF&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=697&bih=1142
Mia Malkova on niiiiin täydellinen :/
Okei tässä tulee lista. Naiset, olkaa valmiina haukkumaan pinnalliseksi:
-Kaunis naama, tästä en komeana miehenä tingi
-Blondit, brunet tai jotain siltä väliltä olevat hiukset. Ei outoja värejä tai kananpersetukkaa.
-160-178cm pituus
-Normaalipainoinen, mieluummin alipainoinen kuin ylipainoinen.
-Tissit kokoa välillä B-kuppi ja DD-kuppi
-Vaaleanpunaiset nännit, pitää näyttää kauniilta.
-Hyvä peppu. Ei tarvitse olla mikään överi
-Kapea vyötärö
-Hyvä tyylitaju
-Kauniit silmät
-Hyvä hygienia
-Tykkää sekistä
-Kiva luonne ja sitä rataa
-Koulutus ja duuni
N.160cm
Pitkät vaaleat hiukset
Ruskettunut, hyvä iho
Hyvä hygienia, meikkaa ja laittautuu, käyttää koruja ja korkokenkiä. Naisellinen
Siniset kauniit silmät, kauniit kasvot ja aistilliset huulet
Tissit B-C
Kiltti, empaattinen, älykäs, ei ole kokoajan äänessä. Uskollinen.
Kolmannen asteen koulutus
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:07"]
Unelmamiehestäni sen verran (vaikka sitä nyt ei kysyttykään): osaa oman äidinkielensä, mm. yhdyssanat.
[/quote]
Mites pakko ruotsi?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:29"]
-Hyvä hygienia
-Tykkää sekistä
-Kiva luonne ja sitä rataa
-Koulutus ja duuni
[/quote]
Nuo yllämainitut ja voisi näyttää vaikka tältä... http://www.meboobsta.com/wp-content/uploads/2012/05/cute-girl-topless.jpg
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 06:21"]
Nuo yllämainitut ja voisi näyttää vaikka tältä... http://www.meboobsta.com/wp-content/uploads/2012/05/cute-girl-topless.jpg
[/quote]
Näyttää hyvältä!
Riippuu "käyttötarkoitukesta".
t.mies
Marissa Mayer tietenkin. M20