Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkastatteko kondomin yhdynnän jälkeen?

Vierailija
11.10.2021 |

Siltä varalta ettei mies ole feikannut orgasmia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL. Tätä muuten sattuu aika paljon. Miehet feikkaa kun nainen on ihan lahna.

Vierailija
2/7 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Yleensä ne feikkaa kun jyystäminen on kestänyt sen normin puoli tuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Yleensä ne feikkaa kun jyystäminen on kestänyt sen normin puoli tuntia.

Liian nopee on huono ja kun on kestävyyttä niin sekin on huonoa. Pitäisi jotenkin aina osata olla naisen ajallisesti sopiva. Kortsut ja naisen sänki on huono yhdistelmä. Kun muutamasta kumista jäi vain rinkula munan varteen niin oli pakko pyytää. 

Anna karvojen kasvaa tai sheivaa paremmin/useammin. Siitä onneksi tajusin pitää suuni kiinni että miten sun sänki raapii kumit rikki? Itse kun oletin että vehje on siellä karvattomalla sisäpuolella. No niin nyt menee vähän typeräksi mutta kuitenkin. Sama nainen ihan karvoilla niin kumit pysyi ehjinä. 

Vielä tuosta kestosta. Olen pyytänyt tekemään ensin jotain kun esim. viikon puutteen jälkeen se on sekuntteja. Oikein nautiskellessa olen itsekkin ehdottanut taukoa. Pisin aika minkä tiedän varmuudella on 47 minuuttia panemista. Satuin katsomaan herätyskelloa ja sitten nainen halusi taukoa. 

Vierailija
4/7 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mää kyllä kumia käytä.

Vierailija
5/7 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En :D

Vierailija
6/7 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota en tiennyt että paljon. Ehkä mulla on ollut hyvä tuuri ja osunut vain yksi lahna. Sillä ei värähtänyt ilme eikä lantio missään vaiheessa. Onneksi sentään hengitti niin tiesin että on elossa. Vaikeinta oli keksiä tekosyy kun hän uteli haluanko tapailla lisää.

Vierailija
7/7 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mies, mutta me ei käytetä kumia ja mies kyllä tulee joka kerta ja omasta mielestään liian nopeasti. Se on helppo todeta todeksi. Voiko se sitten kumin kanssa tuntua jotenkin vaikeammalta saada orgasmi? Jos ok yleistä feikata. Meinaan kun itse olen kumminkin sellainen puolilahna, myönnän, keskityn aika paljon siihen miltä miltä yhdyntä minusta tuntuu nii pitkään kuin tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä