Kävimpä taas puolivuotiskontrollissa yksityislääkärillä!
Ei tarvinnut jonottaa, viime torstaina tilasin ajan. Reseptit uusittiin ja kokeillaan uutta lääkettä, jossa paremmat tehot ja pienemmät haitat. Huomenna labrat ja puhelinaika torstaille, jos löytyy jotain huomionarvoista.
Kyllä kannattaa käydä yksityisellä!
Kommentit (8)
Niin ap, kyllä kannattaa.
Mutta läheskään kaikilla ei rahat riitä siihen.
Jo pelkkä lääkärinpalkkio lohkaisee työttömyyspäivärahaan melkoisen loven.
Lisäksi ei pysty itse maksamaan noita labranäytteitä, kun julkisella ne ovat ilmaisia.
Toki olen itsekin joutunut käymään yksityislääkärillä joskus vkonloppuisin, lauantaina.
Julkinen päivystys oli ruuhkassa, ja itsellä paha tulehdus.
Pakko oli mennä yksityisen lääkäriaseman päivystävälle lääkärille, että sai avun heti.
Enemmänkin käyttäisin yksityisiä palveluja, mikäli se olisi taloudellisesti mahdollista.
Yleislääkärillä käynti yksityisellä maksaa n. vajaat 70 euroa toimistomaksuineen.
Olen saanut kunnalta ihan samat palvelut tai voin mennä työterveydenhuoltoon maksutta. Miksi maksaisin yksityisestä?
Vierailija kirjoitti:
Niin ap, kyllä kannattaa.
Mutta läheskään kaikilla ei rahat riitä siihen.
Jo pelkkä lääkärinpalkkio lohkaisee työttömyyspäivärahaan melkoisen loven.
Lisäksi ei pysty itse maksamaan noita labranäytteitä, kun julkisella ne ovat ilmaisia.
Toki olen itsekin joutunut käymään yksityislääkärillä joskus vkonloppuisin, lauantaina.
Julkinen päivystys oli ruuhkassa, ja itsellä paha tulehdus.
Pakko oli mennä yksityisen lääkäriaseman päivystävälle lääkärille, että sai avun heti.Enemmänkin käyttäisin yksityisiä palveluja, mikäli se olisi taloudellisesti mahdollista.
No sinua vartenhan meillä on maailman paras julkinen terveydenhoito, ja vielä paremmaksi se muuttuu, kun saadaan uusi Sote. Minä nyt olen tämmöinen vanhanaikainen ihminen, joka tykkään käydä yksityissairaalassa samalla tutulla ja mukavalla lääkärillä. Ja kun ei ole rahasta kiinni, en käy ravintoloissa tai baareissa eikä minulla ole muodikkaita kalliita harrastuksia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut kunnalta ihan samat palvelut tai voin mennä työterveydenhuoltoon maksutta. Miksi maksaisin yksityisestä?
Ei sinun sitten varmaan kannatakaan. Yksityisyrittäjänä/free lancerina minulla ei ole työterveyshuoltoa. Ja kaikki työterveydet eivät kaikkia terveysjuttuja hoidakaan. Ja todellakin tykkään valita itse oman lääkärini ja käydä aina samalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yleislääkärillä käynti yksityisellä maksaa n. vajaat 70 euroa toimistomaksuineen.
Sehän on 10 tuoppia kantapubissa! Ei taivu minun talous tuollaseen. Mieluummin juon kaljat.
Minäkin käyn vallan yksityislääkärillä.