Tissuttelijat!
Kauanko olette tissutelleet yhtäkyytiä? Onko veriarvoja mitattu ja miten nopeasti ne muuttuu huonoksi? Mietin vaan kun deekut vetää vuosikymmeniä mitä sattuu ja henki vaan pihisee ja sit Iltalehet otsikoi että jo päivittäinen annos alkoholia on naula arkkuun. Että mmikä lienee se keskitie ja totuus tässäkin on.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kymmenisen vuotta. Ekat ehkä 8 vuotta 3-4 annosta päivässä, nyt 8-12 päivässä
Terveisiä ojan pohjalle deeku. Ei 12 päivässä ole mitään tissuttelua vaan ryyppäämistä.
17 vuotta. 6-14 annosta päivässä. Ollut kolme viikon taukoa, ja pari satunnaista päivää ilman viinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä ojan pohjalle deeku. Ei 12 päivässä ole mitään tissuttelua vaan ryyppäämistä.
Tissuttelu on ihan naurettavan typerää. Se on haitat ilman hyötyä juomista. Rehellinen känni päälle kun ottaa. Alkoholi on sentään laillista toisin kuin miedommat vähemmän haitalliset aineet. Taviksen on turha miettiä kun poliitikot päättää. Siis aina kannattaa juoda ihan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissuttelu on ihan naurettavan typerää. Se on haitat ilman hyötyä juomista. Rehellinen känni päälle kun ottaa. Alkoholi on sentään laillista toisin kuin miedommat vähemmän haitalliset aineet. Taviksen on turha miettiä kun poliitikot päättää. Siis aina kannattaa juoda ihan kunnolla.
Pikku pöhnässä on kiva olla. Ei sitä tarvitse kännejä vetää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Mun mielestä alkoholin "kohtuukäyttö" on sitä pahinta väärinkäyttöä. Alkoholi on päihde. Jos juo niin vähän ettei se nouse päähän niin sitä vaan myrkyttää itseään sen takia että tykkää fiilistellä jotain kaljan makua. Nykyään kun vielä on hyvän makuisia alkoholittomiakin vaihtoehtoja niin ihan helvetin tyhmää juoda jotain keppanaa pari kolme tölkkiä.
Totuus on se että kaikki juominen on haitallista, ja mitä enemmän, sitä haitallisempaa. Riippuu niin monesta asiasta että kenelle se haimatulehdus tai syöpä tulee, joillekin tulee herkästi ja toiset juovat rankasti vuosikymmeniä.
Ellei juo todella suurta määrää ja aiheuta akuuttia myrkytystä tai tapaturmaa, on terveellisempää tintata ne viikon annokset kerralla kuin tissutella sama määrä viikossa, mutta vähän joka päivä.
Tissuttelu on typerintä juomista terveyden kannalta.
Tissuttelen 5 päivänä viikossa, ma ja ti olen ilman. Jotenkin on vaan niin mukavaa sytytellä kynttilöitä, ottaa viiniä ja nauttia omasta seurasta. Lantraan kyllä viinilasilliset niin, että loraus viiniä ja loput vissyä. Toki terveys on mielessä joka päivä.
n46
Deekut vetää sen 50v vaikka mitä ja sit ne kuolee kun jää auton alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua krapulaa, joten tissuttelu sopii mulle.
Vierailija kirjoitti:
Tissuttelen 5 päivänä viikossa, ma ja ti olen ilman. Jotenkin on vaan niin mukavaa sytytellä kynttilöitä, ottaa viiniä ja nauttia omasta seurasta. Lantraan kyllä viinilasilliset niin, että loraus viiniä ja loput vissyä. Toki terveys on mielessä joka päivä.
n46
Mun entinen vain ystävä, mies joku 56v-58v. nyt?Kaiki vappat joi olutta,ei syönyt mitän että sopiva känni pysy päällä.Kysyin miten pystyt? Sano plandaa kaljan mehulla.Juo pötköön vuorkauden, syömättä mitään ja toisen vuorokauden sitten nukuu jos työvuron menee maanantai, Jos on pitkä loma? Juo joka päivä mutta ,plandaa mehulla tullee halvemaksi.Samuu sitten välillä.Ihmetele ettei sillä ole ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
n46
,Vai on terveys mielessä joka päivä:O
Mutta terveys ei vielä ole se juttu, itsensä myrkyttäminen vissyn mukana on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo aika kaukana tissuttelusta. Toi on 4-5x korkean riskin rajan riippuen onko mies vai nainen. Vaikka se olis tuon 8 per päivä aina ja on mies niin silti yli tuplasti riskiraja.
Tietysti alkoholistille se tuntuu tissuttelulta, kun monsterisietokyvyn takia tuosta ei tule kuin pissahätä.
Tissuttelu on typerää. En itsekään krapulasta juuri välitä ja yritän aina välttää, mutta kyllä mä sen 10-14 annosta pystyn kumoamaan ilman kummoista kankkusta. En tykkää juoda itseäni kovin humalaan enkä juo kirkkaita, mutta kun tinttaa joka päivä tuon määrän niin eipä sitä ole kovin sekaisin eikä liioin paskana dagen efter.
Olen varmaan alkoholisti, joo, mutta työssäkäyvä ja muutenkin onnellinen sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo aika kaukana tissuttelusta. Toi on 4-5x korkean riskin rajan riippuen onko mies vai nainen. Vaikka se olis tuon 8 per päivä aina ja on mies niin silti yli tuplasti riskiraja.
Tietysti alkoholistille se tuntuu tissuttelulta, kun monsterisietokyvyn takia tuosta ei tule kuin pissahätä.
Et tiedä tissuttelusta etkä alkoholismistakaan näemmä juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tissuttelu on typerää. En itsekään krapulasta juuri välitä ja yritän aina välttää, mutta kyllä mä sen 10-14 annosta pystyn kumoamaan ilman kummoista kankkusta. En tykkää juoda itseäni kovin humalaan enkä juo kirkkaita, mutta kun tinttaa joka päivä tuon määrän niin eipä sitä ole kovin sekaisin eikä liioin paskana dagen efter.
Olen varmaan alkoholisti, joo, mutta työssäkäyvä ja muutenkin onnellinen sellainen.
Suurin osa alkoholisteista on työssäkäyviä, ihan vaan tiedoksi. Sun määrät on puhtaasti dokaamista, ei mitään tissuttelua enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa alkoholisteista on työssäkäyviä, ihan vaan tiedoksi. Sun määrät on puhtaasti dokaamista, ei mitään tissuttelua enää.
No justhan mä sanoin että olen varmaan alkoholisti. Tiedän että valtaosa käy töissä, ei se ole minulle uutinen.
Ja ensimmäiset sanat tuossa oli että "tissuttelu on typerää" - juuri puhuin siitä etten näe mitään järkeä tissutella kun voi juoda enemmänkin ilman mitään merkittävää kankkusta.
vastaan tähän ketjuun vaan suoraan jatkaen otsikointia - "älkääpä työ tissutelko". Kun siihen ottaa ap:n otsikonkin, saadaan hauska kokonaisuus "tissuttelijat, älkääpä työ tissutelko".
Vierailija kirjoitti:
vastaan tähän ketjuun vaan suoraan jatkaen otsikointia - "älkääpä työ tissutelko". Kun siihen ottaa ap:n otsikonkin, saadaan hauska kokonaisuus "tissuttelijat, älkääpä työ tissutelko".
Hauskuus 0/5.