Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyly vaatekauppa

Vierailija
07.12.2014 |

Kävin tänään ostoksilla cubus liikkeessä, etsimässä toppia ja korua, budjetilla 40e. Myyjä palveli hyvin ja löysimme tuotteet. Kassalla juttelimme niitä näitä eikä summasta ollut puhetta - olinhan sanonut budjetiksi 40e. Maksoin kortilla, kävelin ulos ja totesin järkyttyneenä ostosten maksaneen 60e. Maksoin rikkinäisestä rihkamakorusta 35e - korusta puuttuu "timantteja" jo valmiiksi eikä vaihto / palautus onnistunut.

Olen pettynyt. Erittäin pettynyt. Olisi ollut tietysti tehtäväni huolehtia loppusummasta mutta RIKKINÄISEN korun hinta ja se että uutta ehjää ei saa tilalle, on huonointa asiakaspalvelua mitä voin saada.

Olisin myös toivonut mahdollisuutta vaihtaa koru muihin tuotteisiin kun kaupanteosta oli kulunut vain 5-10min mutta tämäkään ei onnistunut. .

Jäi paska maku suuhun.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vika ei myyjän

Vierailija
2/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sähköpostia firmalle. Todellakin pitäisi saada vaihdettua. Tosin älä mainitse viestissäsi tuota loppusummakämmiäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene huomenna uudestaan jos on eri myyjä ja jos silloinkaan eivät suostu vaihtamaan otat yhteyttä kulutus viranomaisiin?

Vierailija
4/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:53"]Mene huomenna uudestaan jos on eri myyjä ja jos silloinkaan eivät suostu vaihtamaan otat yhteyttä kulutus viranomaisiin?
[/quote]

Kulutus viranomainen :)

Vierailija
5/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta MIKSI ostit rikkinäisen rihkamakorun?

ja lisäisin vielä sen, että kannattaa mielummin panostaa tuollainen summa aitoihin koruihin, 35€ saa jo esim. hopeaetjun&riipuksen. Itse ostan mielummin aitoja koruja joiden arvo säilyy sen sijaan että ostaisin rihkamakoruja.

Joskus harvoin ostan rihkamankoruja, esim. nyt pikkujouluihin asuuni sopivat kullanväriset korvakorut, hintaa oli 5€, H&M:ltä ostin, en KOSKAAN maksaisi rihkamakorusta 35€!

Vierailija
6/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ihan sama se summa, mutta eniten ketuttaa se rikkinäinen rihkamakoru. Asun aika reippaan matkan päässä kaupasta eli ihan heti ei takaisin pääse :/

Todellakin, oma vika. Mutta saa sitä silti vituttaa.

Vierailija
7/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos myyjä kertoi paidan hinnaksi 25e ja budjetti 40, en olettanut korun maksavan sitä 35e:tä. :p myyjä vain myi korun, en edes pidellyt sitä käsissäni.

Vierailija
8/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti rikkinäisen korun voi reklamoida, mene uudestaan liikkeeseen tai laita asiakaspalautetta, saatat saada jopa hyvitystä (esim lahjakortin) kun on ollut noin uuno myyjä ja sulle on aiheutunu vaivaa.

Mutta budjetista sun olis itse pitänyt pitää huolta. Totta kai myyjä yrittää kaupata sulle mahdollisimman kalliilla ja saada sut venymään budjetista. Ootko idiootti kun maksat katsomatta loppusummaa?

Vierailija
9/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään mistä katsoa eikä tullut puheeksi. Olen siis idiootti :)

Vierailija
10/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on se, että ostajan tulee tarkastaa ostoksensa ennen maksua. Jos koru on selkeästi rikki eli "timantin" puuttuminen olisi pitänyt huomata, ei ostosta tarvitse jälkikäteen hyvittää. Kaupanteossa myös ostajalla on vastuunsa, ei vain myyjällä. Kaupalla on täysi oikeus väittää, että olet itse rikkonut tuotteen.

Vierailija
11/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:11"]Ongelmana on se, että ostajan tulee tarkastaa ostoksensa ennen maksua. Jos koru on selkeästi rikki eli "timantin" puuttuminen olisi pitänyt huomata, ei ostosta tarvitse jälkikäteen hyvittää. Kaupanteossa myös ostajalla on vastuunsa, ei vain myyjällä. Kaupalla on täysi oikeus väittää, että olet itse rikkonut tuotteen.
[/quote]

Kyllä minä olen sitä mieltä että tuon hintaisen korun pitäisi kestää. Itse valittaisin asiakaspalveluun.

Vierailija
12/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:11"]Ongelmana on se, että ostajan tulee tarkastaa ostoksensa ennen maksua. Jos koru on selkeästi rikki eli "timantin" puuttuminen olisi pitänyt huomata, ei ostosta tarvitse jälkikäteen hyvittää. Kaupanteossa myös ostajalla on vastuunsa, ei vain myyjällä. Kaupalla on täysi oikeus väittää, että olet itse rikkonut tuotteen. [/quote] Kyllä minä olen sitä mieltä että tuon hintaisen korun pitäisi kestää. Itse valittaisin asiakaspalveluun.

[/quote]

Kun tässä ei aina se mielipide riitä. Asiakas vie korun kotiin, irrottaa "laput", käyttää korua ja tulee sitten sen kanssa kauppaan takaisin näyttäen, että muovinpaloja puuttuu. Kotona on koira, joka on saanut korun leikkeihinsä ja syönyt palan pois. Vika ja korvausvelvollisuus on aina kaupan!

Vierailija
13/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksei vaihto onnistunut, varsinkin jos AP oli käytännössä heti (5-10min) mennyt asiasta sanomaan. Ymmärtääkseni Cubuksella on ihan vastaava palautus- ja vaihtokätäntö mitä muissakin vastaavissa kaupoissa on?

Itselläni on yksi palautuskokemus ko. kaupasta ja siinä kaikki meni hyvin. Olin aiemmin ostanut Cubuksesta paidan, se osoittautui niin kivaksi että halusin toisen samanlaisen ja menin muutaman päivän perästä ostamaan samanlaisen. En sovittanut vaatetta, nappasin vaan mukaani ja menin kassalle. parin viikon kuluttua laitoin paidan päälle ja se oli liian pieni. Katsoin kokolappua, molemmissa paidoissa luki kokolapussa M, mutta kun laitoin paidat päällekkäin niin jälkimmäisenä ostamani oli selvästi pienempi mitä ensin ostamani. Minulla ei ollut enää kummastakaan kuittia tallella, menin molempien paitojen kanssa kauppaan ja selitin myyjälle mitä on tapahtunut, hän antoi minulle lahjakortin paidan summalle, koska en silloin ehtinyt katsella muuta tilalle eikä paitaa enää ollut M koossa jäljellä. Tuossa oli avhingossa S-koon paitaan mennyt M-koon lappu.

Vierailija
14/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korussa on kaikki laput paikallaan ja ne irronneet kivet on pussin pohjalla.. Olen jo tyytynyt kohtalooni. :)
Ap

Vierailija
15/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sieltä noin kallista kamaakin?