160cm/75kg ja syön juuri sipsejä, kysyttävää?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:09"]syötkö mieluummin pringlesejä kuin pussisipsejä?
[/quote] en, niitä nyt ei voi sipseiksi sanoa :)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:09"]Tuleeko sulle paha mieli, kun av-mammat haukkuu palstalla läskiksi sinua tai jotakuta muuta?
[/quote] ei. Kyllä tiedostan sen itsekin, että ylipainoa on. Tosin en nyt ehkä läskiksi menisi sanomaan, mutta joo, ylipainoinen olen.
Syö, syö niitä sipsejä! Et sä niitä syömällä laihdu, vi*£n läski!
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:53"]
Söin juuri Fazerina-rasian melkein kokonaan... Herkuttelen salaa lapsilta, en halua että he syövät liikaa sokeria..! herkuttelemme miehen kanssa useimmiten imelillä herkuilla ja joskus harvoin juustoja, keksejä ja viiniä.
160cm/50kg
[/quote]
kyllähän se liika sokeri ja rasva on pahaksi hoikallekin, voi tulla vaikka diabetes. Nyt joulunalus on alkanut suklaisissa merkeissä, mutta koitan rajoittaa. Teen fyysistä työtä joten kilot ei kerry, enkä yleensä herkuttele arkisin.
Kyllä se 100kg 160cm on järkyttävä riski terveydelle, ap.n 75kiloakin on terveydelle haitallinen. Elämästä pitää nauttia ja ymmärrän että jotkut sairaudet vaikeuttavat painonhallintaa, mutta onko se jatkuva herkuttelu loppupeleissä sen arvoista?
En ole arvostellut kenenkään lihavan ulkonäköä, mutta mielestäni on vastuutonta päästää itsensä siihen terveyden takia. Oma äitinikin on pullukka, enkä missään nimessä häntä haukkuisi, joskus koetin häntä opastaa ravintoasioissa, mutta turhaan. Itse koen olevani 50-52-kiloisena optimipainossani niin hyvän olon, energiatason ja ulkonäönkin suhteen......saa alapeukuttaa jos siltä tuntuu!
Tykkäätkö enemmän suolaisesta vai makeasta? Mä tykkään makeasta, syön juuri nyt bebe-leivosta.
T. 160/52
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:53"]
Söin juuri Fazerina-rasian melkein kokonaan... Herkuttelen salaa lapsilta, en halua että he syövät liikaa sokeria..! herkuttelemme miehen kanssa useimmiten imelillä herkuilla ja joskus harvoin juustoja, keksejä ja viiniä.
160cm/50kg
[/quote]
kyllähän se liika sokeri ja rasva on pahaksi hoikallekin, voi tulla vaikka diabetes. Nyt joulunalus on alkanut suklaisissa merkeissä, mutta koitan rajoittaa. Teen fyysistä työtä joten kilot ei kerry, enkä yleensä herkuttele arkisin.
Kyllä se 100kg 160cm on järkyttävä riski terveydelle, ap.n 75kiloakin on terveydelle haitallinen. Elämästä pitää nauttia ja ymmärrän että jotkut sairaudet vaikeuttavat painonhallintaa, mutta onko se jatkuva herkuttelu loppupeleissä sen arvoista?
En ole arvostellut kenenkään lihavan ulkonäköä, mutta mielestäni on vastuutonta päästää itsensä siihen terveyden takia. Oma äitinikin on pullukka, enkä missään nimessä häntä haukkuisi, joskus koetin häntä opastaa ravintoasioissa, mutta turhaan. Itse koen olevani 50-52-kiloisena optimipainossani niin hyvän olon, energiatason ja ulkonäönkin suhteen......saa alapeukuttaa jos siltä tuntuu!
[/quote] olet oikeassa, eihän se sen arvoista olekaan. Mutta pahojen tapojen muuttaminen on yllättävän vaikeaa.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:14"]Tykkäätkö enemmän suolaisesta vai makeasta? Mä tykkään makeasta, syön juuri nyt bebe-leivosta.
T. 160/52
[/quote] makeasta, suklaa on pahin paheeni.
Muutama kysymys sekä ap:lle että sinulle, joka olet 160/50:
Onko teillä lapsia? Kuinka kauan olette olleet noissa mitoissa? Oletteko tyytyväisiä?
t. 160/56 . 2 lasta. Paino ennen lapsia 52-53kg. Toiveena saada nuo viimeiset vauvakilot pois, mutta ovat tiukassa :(
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:30"]Muutama kysymys sekä ap:lle että sinulle, joka olet 160/50:
Onko teillä lapsia? Kuinka kauan olette olleet noissa mitoissa? Oletteko tyytyväisiä?
t. 160/56 . 2 lasta. Paino ennen lapsia 52-53kg. Toiveena saada nuo viimeiset vauvakilot pois, mutta ovat tiukassa :(
[/quote] minulla ei ole lapsia ja aloin lihota pari vuotta sitten kun aloin syömään masennuslääkkeitä. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:30"]Muutama kysymys sekä ap:lle että sinulle, joka olet 160/50:
[/quote] minulla ei ole lapsia ja aloin lihota pari vuotta sitten kun aloin syömään masennuslääkkeitä. Ap
[/quote] niin ja en ole tyytyväinen.
Tuleeko sulle paha mieli, kun av-mammat haukkuu palstalla läskiksi sinua tai jotakuta muuta?