Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies voisitko seurustella naisen kanssa, joka kuuntelee Radio Novaa?

AndyMcProge
11.10.2021 |

itse en kyllä ikinä vain progzilla tai morow.com kelpaa

https://progzilla.com/listen/

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos se olis muuten terve.

Vierailija
2/13 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule mä seurustelin naisen kanssa joka katsoi vain märinää. Ihan mitätön asia mitä radiokanavaa kuuntelee. Ihan hävettää mitä kaikkea mies kestää seksin takia. Eikä se märinän katsominen seurana ole pahinta. Tuttu mies joutui ikeaan ostoksille miellyttääkseen naista. Hrr se oli minusta jo liian kova hinta seksistä.

Musiikkimaulla ei ole mulle suurta merkitystä. Itse diggaan vanhaa hyvää raskasta rokkia. Ilkeä kun olen niin pilkkaan kamalaa suomi iskelmää. Erityisesti kopioituja suomennoksia. Pepsodent hymyisiä kokoomusräppäreitä en jaksa enkä ymmärrä niitä kuuntelevia. Timantit on nii ihgujaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos se käyttää enimmäkseen kuulokkeita.

Vierailija
4/13 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proge on kyllä parasta.

Vierailija
5/13 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vaihtelua kun andy sossukela kyselee muutakin kuin voinko saada siihen ja tuohon tukirahaa.

Vierailija
6/13 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että se on ostanut sen vehkeen mitä siellä kaupataan ja välissä soitetaan musiikkia?

Vierailija
7/13 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?Kuuntelee Radio Novaa?Kyllä se on moro ja näkemiin.

Vierailija
8/13 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kayak on vuonna 1972 perustettu alankomaalainen progressiivista rockia soittava yhtye. Sen perustajajäsenet ovat Ton Scherpenzeel ja Pim Koopman. Vuonna 1973 julkaistiin heidän ensimmäinen albuminsa, See See the Sun. Se sisälsi myös kolme hittisingleä. Suurinta suosio oli heidän kotimaassaan Alankomaissa, jossa hitti Ruthless Queen saavutti listasijoituksen 6 maaliskuussa 1979. Yhtye hajosi vuonna 1982, mutta se aloitti toimintansa uudestaan vuonna 1999. Alkuperäisjäsenistä ainoa jäljellä oleva on kosketinsoittaja Ton Scherpenzeel.

Vierailija
9/13 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.dukeries.com/male-vocalist-peter-jones.php

tääkin kaveri on sokea, multiintrumentalisti

tiger moth tales

ja red bazar bändit

huippua

Vierailija
10/13 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? 😂😂😂 Aika korkeella sun rima. Onnea elämässäsi itsellesi sopivan naisen löytämisessä. Kun vanhemmaksi tulet, huomaat niitä tärkeämpiä asioita olevan muitakin kuin radiokanava. Hassuja ihmisiä 😅

Vierailija
11/13 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
12/13 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? 😂😂😂 Aika korkeella sun rima. Onnea elämässäsi itsellesi sopivan naisen löytämisessä. Kun vanhemmaksi tulet, huomaat niitä tärkeämpiä asioita olevan muitakin kuin radiokanava. Hassuja ihmisiä 😅

Juurikin näin. Kyllä lievästi kehitysvammaisestakin voi kouluttaa ihan käyttökelpoisen puolison.

Vierailija
13/13 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kellarissa ei kuulu kuin Nova ja Yle1. Itse kuuntelisin mielummin vaikka pelkkää puhetta kuin ainaista eltaantuneiden kipaleiden pakkosyöttöä. Aikamoinen ihmiskoe kun Novaa tulee koko päivän korvaan.

Siis, en seukkaisi kuin yhden yön.