Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ritsatriptaani ja väsymys + aurallinen migreeni

Vierailija
11.10.2021 |

Kokemuksia, aiheuttaako ritsatriptaani voimakastakin väsymystä?

Minulla todettu aurallinen migreeni, ja kohtauslääkkeenä ritsatriptaani. Pikaisen googlettamisen jälkeen, kyllä voi aiheuttaa väsymystä. Lisäksi, ei pitäisi määrätä jos aurallinen migreeni. Onko totta? Laitoin lääkärille jo kysymyksen onko tämä turvallinen lääke aurallisen migreenin kanssa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vanhaan lankaan, koska tämä löytyi googlesta, kun hain kokemuksia.

En tiedä, sopiiko vai eikö sovi aurallisen kanssa. Minulla on auraton.

Tämä on kolmiolääke joten voi aiheuttaa väsymystä. Mutta onhan olo kuitenkin joka tapauksessa paljon parempi kuin kohtauksen kanssa... En minä aina edes huomaa mitään erityistä väsymystä lääkkeen kanssa, mutta esim tänään olen ottanut ritsatriptaania ja on ollut pari hetkeä sellainen olo, että meinaa nukahtaa pystyyn. Vilunväristyksiä on myös. Olen kuitenkin ollut koko päivän paljon toimintakykyisempi kuin mitä olisin ollut ilman lääkettä, joten en jaksa valittaa.

Vierailija
2/2 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää, mutta kun ottaa energiajuomat kanssa, väsymys helpottaa. Pahassa kohtauksessa on muutenkin väsynyt joten se saattaa olla ongelma. Aurallisessa kohtauksessa pitää odottaa että aura on ohi ennen kuin ottaa täsmälääkkeen! Kyllä sitä muuten voi hyvin käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi