Yhden tutun nimi on oikesti Jessica Jasmin
+ kolmas nimi jota en tässä sano. Kuka vttu antaa tollasia nimiä lapselle? Tai jos itse vaihtanut nimensä niin ihan kamala.
Kommentit (21)
Mun nimi on Jessica Jasmin Amanda joten taidat tarkoittaa mua Sanna? :D
Vierailija kirjoitti:
Sanna vai Canna? :D
Y-essica Y-asmin, onhan sitä oikeasti rumia nimiä kuten Ritva, Riitta, Sirpa, Soile, Auli... Jessica Jasmin on näihin verrattuna tasokkaat nimet.
Mun nimi on Kyllikki, ihan oikeesti joten repikääpä siitä! :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun naapuri on Sanna Bis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cannalla tulee Cacat housuun.
Vierailija kirjoitti:
Mun nimi on Kyllikki, ihan oikeesti joten repikääpä siitä! :DD
Toiset nimet Ritva Orvokki ja sukunimi Olki.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan niitä on muitakin Jessica Jasmineita. C saattaa olla välillä K.
No tutun tytön nimi on Yasmin. Ja siihen perään Korhonen. Jep. Ei yhtään valkoträäsh.
Vierailija kirjoitti:
No tutun tytön nimi on Yasmin. Ja siihen perään Korhonen. Jep. Ei yhtään valkoträäsh.
Mitä porukkaa ovat sitten nämä ihmiset, jotka jossain netissä revittelevät tällaisilla jutuilla? Kerro omin sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä porukkaa ovat sitten nämä ihmiset, jotka jossain netissä revittelevät tällaisilla jutuilla? Kerro omin sanoin.
Samaa mieltä, että tuollaisen kommentin kirjoittaja taitaa olla itse aika valkoträäsh. Kuka oikeesti haukkuu toisen nimeä?
Vierailija kirjoitti:
Yasmin ei oikein sovi Suomen yleisimmän sukunimen kanssa yhteen. Kaisa Korhonen olisi sopivampi.
Ettekö te täällä voi olla haukkumatta toisten asuntomuotoa, ammattia, perhesuunnittelua, lempifilmejä, kirjamakua, vaatemakua, lomakohteita, ruokatottumuksia tai edes NIMIÄ joita antavat lapsilleen? Mikä v...u saa teidät tuntemaan itsenne paremmiksi vain silloin, kun haukutte muita? Heikon ihmisen merkki, jos omia valintoja pitää pönkittää sillä, että muiden valinnat ovat huonoja! Eihän sillä mitään asiallista keskustelua saa aikaan! Menkää pois!
Jasmin on musta ihan tavallinen nätti nimi. Eihän se ole mikään tekemällä tehty väännös vaan ihan normaali nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yasmin ei oikein sovi Suomen yleisimmän sukunimen kanssa yhteen. Kaisa Korhonen olisi sopivampi.
No kyllä ihan Jasmin Korhonenkin yhteen sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun naapuri on Sanna Bis.
Eksuaali
Jos sukunimi kovin yleinen on parempi että etunimi on harvinaisempi. Joku Kaisa Korhonen on persoonaton nimi, joita samalle paikkakunnallekin mahtuu kymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sukunimi kovin yleinen on parempi että etunimi on harvinaisempi. Joku Kaisa Korhonen on persoonaton nimi, joita samalle paikkakunnallekin mahtuu kymmeniä.
Carelia Korhonen nimistä tuskin on.
Vertaatko tässä nyt keskenään tuon nimen antajan sivistystasoa ja omaasi, vai mikä on tulokulmasi?