Kun naisystävä ei tajua että sen vanhemmat on sille kamalia
Naisystäväni isä ja äiti vähättelee ja puhuukin rumasti alakanttiin tyttärestään jopa vanhempieni aikaan. Vertailevat toiseen sisarukseen miten sillä on kaikki niinkuin pitääkin ja tämä toinen pläää... ei heidän mielestään mitään.
Vähättelevät ja nauravat miten turha ja saamaton tytär heillä on.
Kommentit (11)
Niin eikö tuo tytär välitä ja kärsi saamastaan kohtelusta?
Mitä sitten? Mitä pitäisi tehdä?
Itse pitäisin vaan etäisyyttä tuollaisiin ihmisiin, vanhempia tai ei. Ei muita voi kontrolloida, vain itseään voi.
Tulee mieleen ex vaimo joka sai hommata kaiken itse, pienen vittuilun säestyksellä. Pikkuveli taas sai kaiken tekemättä mitään eli hemmoteltiin pilalle. Ei siitä pojasta oikein tullut koskaan mitään erityistä. Pelaili ja veteli viinaa.
Onpa siinä "perhe". Mun vanhemmat ei kohtele lapsiaan tuollain.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Mitä pitäisi tehdä?
Itse pitäisin vaan etäisyyttä tuollaisiin ihmisiin, vanhempia tai ei. Ei muita voi kontrolloida, vain itseään voi.
Ei halua pitää etäisyyttä vanhempiinsa. Kääntänyt fokuksensa mun vaanhempiin ja kostaa tilannettaan heille. Vanhempani huomasivat tämän eivätkä tietysti hyväksy tuota. Puhuttiin naisystävälleni mutta se alkanut kohteleen vanhempiani samoin kun sen vanhemmat tekee sille. Ap
Se on aina rumaa kun vanhempi vihaa lastaan. Ei siitä kaunista saa mitenkään.
Kyllä tämä johtuu naisen vanhemmista. Etkö heti seurustelun alussa huomannut outoa perhettä?
Siis pidittekö sinä ja sun vanhemmat jonkun puhuttelun naisystävällesi?
Vierailija kirjoitti:
Siis pidittekö sinä ja sun vanhemmat jonkun puhuttelun naisystävällesi?
Mielestäni hyvä kun puhuitte asiasta niin meilläkin ois tehty.
Koita puhua hänelle että tuollaista ei tarvitse sietää.. Ja ehdota ettei näe heitä niin usein. Etsi joku kirja tai artikkeli tukemaan puheitasi. Minulla yhtä ilkeät vanhemmat.