Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaisitteko päivittäin teille soittavalle miehelle/naiselle, joka on ihastunut teihin, mutta josta itse ette ole ollenkaan kiinnostunut?

Vierailija
11.10.2021 |

Jos niin miksi ja jos ette, niin mitä tekisitte hänen suhteensa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaisi. Kertoisin hänelle, etten ole kiinnostunut ja jos yhteydenotot vielä jatkuisivat, laittaisin estoon.

Vierailija
2/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa turhanpäiväisiä puheluja, vapaa-aikani on minulle arvokasta. Niinpä sanoisin kenelle tahansa soittajalle, että soitellaan (vasta) sitten, kun on taas ehtinyt kertyä enemmän juteltavaa.

Jos soittaja olisi ilmaissut soittelevansa, koska on kiinnostunut minusta parisuhdemielessä, kertoisin, että tunne on valitettavasti yksipuolinen eikä tule siitä muuttumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaisi ja häiriköille laitan eston.

4/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti en vastaisi, ja voi olla että menis estoon entisen häirikkönaapurin seuraksi.

Vierailija
5/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen olis kamala tilanne. Pakkohan siinä olis estot laittaa ja toivoa, että tyyppi hakeutuu hoitoon.

Vierailija
6/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estot jouduin eräälle "kilttikselle" laittamaan. Ei tajunnut edes sitä, että olen jo löytänyt miehen. Jätin ensin vastaamatta viesteihin, ei sentään päivittäin laittanut.

Vierailija
7/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaisi. Olen tällaisen häirikön vuoksi joutunut vaihtamaan numeroni kun estotkaan ei auttanut, tämä tyyppi soitteli aina uudesta numerosta.

Vierailija
8/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastaisi. Olen tällaisen häirikön vuoksi joutunut vaihtamaan numeroni kun estotkaan ei auttanut, tämä tyyppi soitteli aina uudesta numerosta.

Joo ja numeroakaan ei tartte vaihtaa pystyäkseen soittamaan, kun piilottaa vaan numeronsa. Näin pystyy kiertämään eston. Eri asia toki sitten, että vastaako siihen tuntemattomaan numeroon.

Vierailija
9/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo on paha ihminen

Vierailija
10/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin tekstiviestitse häirikön numeroon, että jos soitot ym. yhteydenotot eivät lopu, niin haen lähestymiskieltoa. Muutenhan stalkkerille ei pidä vastata lainkaan, innostuvat vaan lisää ja kääntävät myös kielteiset viestit välittämiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme