Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuoko teidän miehet teille aamukahvin sänkyyn?

Vierailija
11.10.2021 |

Jos herään myöhemmin, niin mies tuo minulle aamukahvin sänkyyn.

Arkena mies tuo kahvin kun kelloni soi, ja viikonloppuna hän yleensä havaitsee, kun alan pyöriä sängyssä.

Olen tarjoutunut tekemään saman hänelle, mutta hän ei halua, joten hemmottelu jää yksipuoliseksi.

Ystäväpariskunta vie kahvin sänkyyn puolin ja toisin, riippuen siitä, kumpi herää ensin.

Tuodaanko teillä kahvit sänkyyn?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei tuo sänkyyn mitään. Ei yhtään mitään.

Vierailija
2/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien välillä miehelle kahvin sänkyyn. Itse en juo enkä syö sängyssä mitään ja mies tietää sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla on vapaapäivä niin ei herätä turhaan, mutta laittaa kahvit latausvalmiiksi. Viikonloppuisin saan usein kahvit ja aamupalan sänkyyn.

Vierailija
4/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan.

Eikä mies siivoa, eikä maksa arjen kuluista omaa osuuttaan.

Ei halua seksiäkään enää.

Suhtautuu minuun kriittisesti muutenkin.

Joten aamukahvi sänkyyn - taso tuntuu aika saavuttamattomalta.

Vierailija
5/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.

En missään tapauksessa halua kahvia tai aamupalaa sänkyyn, en edes äitienpäivänä. Koska hankala asento ja sänky vaarassa sotkeentua.

Ihan parasta on aamukahvi ja aamulehti rauhassa keittiönpöydän ääressä.

Vierailija
6/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska en halua kahvia sänkyyn. Keittää sitä kyllä, jos nousee ennen minua, mutta me ei syödä eikä juoda sängyssä.

Vierailija
7/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako pilua? Eikö saa jos ei tuo?

Etkö halua käydä kusella, pestä römpsää? hampaita?

Vierailija
8/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako pilua? Eikö saa jos ei tuo?

Etkö halua käydä kusella, pestä römpsää? hampaita?

Kysytkö ap:lta?

Meillä on seksiä, mutta se ei liity kahviin mitenkään. En ole käskenyt tuomaan kahvia sänkyyn.

Jos haluan käydä pissalla, niin käyn pissalla. Sitten juon kahvin muualla. Pesen römpsän myöhemmin. Hampaat pesen aina kahvin jälkeen (huono tapa nuoruudesta asti).

Kivoja ja asiallisia vastauksia tähän mennessä, kiitos kaikille! Minulla on ollut joskus tippa kahvia lakanassa, onneksi ei ole mennyt petariin asti.

Ap

Vierailija
9/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kun sen alkaa tekemään pian mieli myös munkkia.

Vierailija
10/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua edes ajatella tuoda kuumaa kahvia sänkyyn. Sänky on niin huono paikka juoda kahvia, kaatuu takuuvarmasti lakanoille ja itseni päälle. Pitäisi olla jokin yöpöytä, jonne kahvikupin heti asettaa ja vie sitten keittiön pöydälle. Sitten voitaisiin keskustella siitä, miksi kummassa kahvia ei sänkyyn tuoda. Todellisuus on aina todellisuus, eikä se täällä aina kohtaa.

Vierailija
11/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kahvia heti herättyäni enkä varsinkaan sänkyyn tuotuna. 

Vierailija
12/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää syödä enkä juoda sängyssä. Enkä muutenkaan aamuisin jäädä peiton alle ihmettelemään - reippaasti ylös ja päivä alulle.

Vierailija
13/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos kahvia sänkyyn. 

Vierailija
14/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska en juo kahvia. Tuo on ihana tapa, veisin mielelläni itse mutta mies aamuvirkkuna nousee aina ennen minua ja muutenkin tykkää juoda ja syödä ruokapöydän ääressä.

Vierailija
15/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo koskaan kukaan tuonut mitään edes kakkua synttärinä ,ei mitään. Itse on saanut kaiken maksaa ja vielä muillekin. Ei tuu mieleen edes että olisi maksanut ravintola annoksen koskaan. Mutta tuttavat on kyllä antanut lahjoja ja ruokaa sekä tuttujen miehet ottanut mukaan veneelle ja muuta. Sama se kun matkustaa lomalle siellä pitää maksaa kaikki koko tienoon huijareille.

Vierailija
16/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon aamukahvin aina sängyssä, mutta en halua kenenkään tuovan sitä heti herättyäni suoraan sänkyyn.

Nousen, käyn vessassa, pesen hampaat, juon 0,75l vettä, venyttelen - ja sitten menen takaisin sänkyyn juomaan kahvin.

En juo koskaan aamulla kahvia ennen kuin olen juonut vettä.

Ainoastaan äitienpäivänä suostun lapsen mieliksi syömään heti herättyäni sängyssä ennen hampaiden pesua ja veden juomista ym., mutta lapsikaan ei tuo sänkyyn kahvia vaan jotain herkkuja.

Karmea ajatus aamupöhnäinen suu ja kahvi suoraan sinne…

Vierailija
17/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo, kun herään yleensä häntä ennen. Tänään sain kahvia tuohon pöydän kulmalle, kesken etätyöpäivän. Viikonloppuisin herään paljon myöhemmin enkä halua kahveja sänkyyn, tykkään nukkua ja kun herään, keitän omat kahvit.

Vierailija
18/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en mä edes haluaisi juoda kahvia sängyssä. Kyllä se molemmille keittää jos herää ensin mutta itse otan pannusta.

Vierailija
19/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua juoda kahvia sängyssä, todellakaan. Lisäksi useimmiten aamuvirkkuna herään ennen miestäni ja keitän kahvit.

Vierailija
20/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää syödä enkä juoda sängyssä. Enkä muutenkaan aamuisin jäädä peiton alle ihmettelemään - reippaasti ylös ja päivä alulle.

Samoin, minusta se on vaan epämukavaa syödä tai juoda sängyssä. Samantien ylös herätessä ja kahvit juodaan pöydän ääressä aamu-uutisia lukien.