Asia, jonka haluaisit tietää, mutta tiedät, ettet saa koskaan tietää sitä?
Itse haluaisin tietää, mitä sisareni sanoisi, jos kuulisi, että olen kuollut. Hän ei ole tekemisissä minun eikä muidenkaan perheeni jäsenten kanssa.
Kommentit (21)
Haluaisin tietää aiheuttiko se että välttämättä halusin alatiesynnytyksen (vaikea) sen että lapsellani nyt vanhempana on monenlaista ajattelun outoutta ja ongelmaa.
Sulaako napajäätiköt ja jääkö paratiisisaaret veden peittämiksi. Entä Suomen rannikkokaupungit. Kukaan meistä ei saa tietää sitä.
Mitä eräs ihana julkisuuden henkilö ajattelee minusta jos tuntisi, tai edes kuvan perusteella
Puolisoni oikeat ajatukset, vastaavatko ne sanoja.
Minä haluaisin tietää, onko ensimmäinen video kuun kamaralta lavastettu vai totta.
Haluaisin tietää myös, olivatko WTC iskut lavastettuja.
Ja olisi myös kiva tietää, millä perusteella lottorivit "arvotaan". Olen alkanut epäillä, onko arvonta rehellinen. Tietokone, joka tietää, mitä numeroja on lotottu, suorittaa arvonnan. Sehän voi suorittaa arvonnan sillä perusteella, mitä numeroja on veikattu. Entinen palloarvonta oli reilumpi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka surmasi Jukka S Lahden
Onneli ja Anneli Ulvilan yössä.
Haluaisin tietää miksi 2 lapsuuden ystävää jättivät yhteydenpidon.
Minä taas sain yllättäen ja pyytämättä tietää asian, jota en olisi halunnut tietää. Teeskentelen tietämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka surmasi Jukka S Lahden
Onhan se tiedossa mutta murhaaja päästettiin vapaaksi koska epäoikeus niin päätti.
Mikä mussa on vialla? Miksi olen niin paska ja sosiaalivammainen? Miksi elämäni on vierinyt sivuluisua jorpakkoon? Ja millä hitolla osaisin olla NORMAALI?
Miksi Plörönä-passii koitetaan pakottaa kaikkialla maailmassa 15.10
Mietin moniakin asioita. Menee itsestään ohi, ei "vaivaa".
Pettikö isäni äitiäni kuten tämä viimeaikoinaan niin väitti.
Oliko mun ex-miehellä ja siskolla suhde keskenään.
Mitä on tietoisuus?