huono opiskelu ilmapiiri, lopetanko?
Eräs kanssa opiskelija ei voi sietää minua, alkaa syvä huokailu kun joutuu samaan pien ryhmään kanssani.
Tunneilla katse osuu minuun vähän väliä. Kommentoi vaatetta /kampaustani muille, kun olen kauempana, mutta että varmasti kuulen. Ja ne ovat aina rumia, hirveitä jne
jätin omaan arvoonsa, mutta nyt olen harkinnut kurssin kesken jättämistä.
Että suorittaisin sen myöhemmin loppuun, eri ryhmän kanssa, mitä mieltä?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:48"]
Puhelimella kirjoitan nopsaan, kyllä Se on yhdys sana kurssi koulu
[/quote]
Kirjoitan läppärillä enkä ymmärrä miksi puhelimella muka kirjoitetaan paskempaa suomea. Jos osaa suomea, niin eikö se ole sama millä hilavitkuttimella kirjoittaa? Ja voihan sitä tekstiä myös oikolukea ja korjata.
Asiaan. Olisi kahdesta syystä tyhmää jättää kurssi kesken. Ensinnäkin opintosi viivästyisivät. Toiseksi: antaisit vallan tuolle toiselle tyypille, tekisit hänestä varsinaisen jättiläisen omassa elämässäsi. Luovuttamisesta tulisi sinulle henkinen taakka, se nakertaisi itsetuntoasi ja kun seuraavan kerran olisit vastaavassa tilanteessa luovuttaisit helpommin. Jos taas käyt kurssin loppuun, voit sen jälkeen unohtaa koko tyypin.
Jatka vaan!
[/quote]
Puhelin saattaa automaattisesti korjata väärin. Eli saattaa erottaa sanat toisistaan. Tätä ei välttämättä aina huomaa.
t. yksi puhelimella kirjoittava
Sano sille muiden kuullen, että "Mikäs vittu se sinä olet arvostelemaan mun pukeutumista kun itse sitä ja tätä ja tuota (pari piikkiä omasta pukeutumisestaan, muista olla julma)". Ja että lopettaa nyt välittömästi tai teet ilmoituksen hänestä eteenpäin.
Kestät kyllä, tsemppiä!