Olen mielestäni komea ja hyvää seuraa
Suominainen on toista mieltä mutta ulkomailla on saumaa nuoriin ja kauniisiin naisiin.
Kommentit (17)
No mitä sä uliset? Ole ulkomaalaisten kanssa. Case closed.
Vierailija kirjoitti:
No mitä sä uliset? Ole ulkomaalaisten kanssa. Case closed.[/quote
Ei tää ole ulinaa.
Ulkomaille sitten etsimään, jos se on helpompaa. Omien kokemusten mukaan ulkolaisten iskeminen on ollut kielen takia paljon vaikeampaa kuin suomalaisten.
Olen ulkomailla. Nyt luonaalla.
T. Ap
Heräähän nyt päiväunilta Pirkko, on jo ilta :)
Sama. Suomessa oli aika vähän flaksia. Monen naisen mielestä olin ihan huippumukava tyyppi, mutta jäin aina kaverivyöhykkeelle. Olin ehkä vähän pehmeä luonne sitten muuhun. Muutin työn takia Lontooseen, ja olinkin yhtäkkiä haluttu uros. En tiedä mistä moinen johtuu, mutta ero oli huima.
Ap, en tiedä kuinka hyvää seuraa olet naisten mielestä oikeasti, mutta jos olet komea ja hyvää seuraa ja silti sopivaa naista ei löydy, olisiko ongelmana ikäsi? Komea ja hyvää seuraa riittää jos olet 20, mutta jos olet 30 tai 40, niin oleellista lienee myös se, mikä elämäntilanteesi on muuten. Oletko opiskellut / hyvässä asemassa jne.?
HAH! haluttu seura vauvapalstalla ulisemassa =D LOL
Miksi suomalaiset naiset ovat sellaisia että pitää haukkua päin naama jos ulkonäkö ei miellytä? Varsinkin kun suomalaisnaisten mielipide on se enemmänkin se poikkeus.
T. Ap
Entinen deittailija kirjoitti:
Ulkomaille sitten etsimään, jos se on helpompaa. Omien kokemusten mukaan ulkolaisten iskeminen on ollut kielen takia paljon vaikeampaa kuin suomalaisten.
Totta. Täytyy pystyä kommunikoimaan hieman enemmän kuin suomi sisaren kanssa.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset naiset ovat sellaisia että pitää haukkua päin naama jos ulkonäkö ei miellytä? Varsinkin kun suomalaisnaisten mielipide on se enemmänkin se poikkeus.
T. Ap
Eli kenen mielestä sinä nyt olitkaan komea? Jos et ole naisten mielestä komea niin omalla arviolla ei ole merkitystä.
Minä olen omasta mielestäni komea ja hyvää seuraa eikä minua kiinnosta tippaakaan, mitä mieltä muut minusta ovat.
Minäkin olen kokenut ulkomaalaiset miehet kiinnostuneempina musta t. 22v gay
Suomalaiset on vaativia ja rajoittunutta kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Eli kenen mielestä sinä nyt olitkaan komea? Jos et ole naisten mielestä komea niin omalla arviolla ei ole merkitystä.
Miksi se menee naisten kohdalla sitten päinvastoin? Olet kaunis, ihan sama mitä muut ajattelee. (Ja vaikka olisitkin joku tonnikeijukainen).
Ja huom! En nyt tarkoita mitää pattayan huorakatuja. Huom!