Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskonnot ovat ihmiselle liian monimutkainen asia

Vierailija
10.10.2021 |

Itse uskon Jumalaan mutten tiedä mikä uskonto on oikea kun tavallaan uskon sekä islamiin sekä kristinuskoon. Raamatun sekä Koraanin lukemisesta tulee sitä uskon tunnetta ja ylipäänsä hyvä olo hyvästä ja rakastavasta Jumalasta. Jos sinulla ei ole muuta sanottavaa kuin (islamin) pilkkaamista niin älä sano mitään mutta jos sinä itse olet (ollut) samassa tilanteessa tai osaat sakoa jotakin järkevää pulmaani niin kiitos.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnot ovat ihmisten kontrolloimista. Osin joskus ihan hyvälläkin tarkoituksella. Esim. älä tee muille sellaista mitä et halua itsellesi tehtävän. Älä tapa on sekin oikeasti aika hyvä ohje. Uskontojen vika on lähinnä siinä että jo lapselle saa selittää että tämä on niinku totuus.

Eihän ne ole totuus mutta niin saa sanoa. Mun mielestä uskontojen pitäisi olla k-18. Niinhän moni muukin asia on josta ajatellaan että se on lapsille haitallista. Siihen ei pidä mennä että uskontoja aletaan kieltää. Sekin on nähty miten kiellot käytännössä toimivat.

Vierailija
2/3 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se Koraani ja keskity oikeaan Jumalaan ja hänen poikaansa Jeesus Kristukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskonnot ovat ihmisten kontrolloimista. Osin joskus ihan hyvälläkin tarkoituksella. Esim. älä tee muille sellaista mitä et halua itsellesi tehtävän. Älä tapa on sekin oikeasti aika hyvä ohje. Uskontojen vika on lähinnä siinä että jo lapselle saa selittää että tämä on niinku totuus.

Eihän ne ole totuus mutta niin saa sanoa. Mun mielestä uskontojen pitäisi olla k-18. Niinhän moni muukin asia on josta ajatellaan että se on lapsille haitallista. Siihen ei pidä mennä että uskontoja aletaan kieltää. Sekin on nähty miten kiellot käytännössä toimivat.

Jumala osaa kyllä pitää huolen tästä maailmasta ja meistä.

Olimmepa sitten mitä mieltä tahansa.

Väliin tosin saattaa pyörremyrsky käydä, mutta sillekkin on syynsä.

Väliin Jumala myös koettelee uskoa ja lähettää vieraita "jumalia" keskuuteemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi