Syysloma teinin kanssa
Ajattelin, että pidetään leffailta ja mennään laavulle paistaan makkaraa. Sitten kotona saunomista ja paljuilua. Sitten voisi joku päivä mennä esim pakohuonepeliin tai keilaamaan tms ja ravintolaan syömään. Kuulostaako hyvältä vai huonolta?
Kommentit (11)
Hyvältä kuulostaa minusta. Entä teinistä?
Kuulostaa hyvältä jos tuo toinen osallistuja on seurustelukumppani
Äiti vaan haluas tommosia jutskiii, mut mä haluisin pelaa kynärii :(
Vierailija kirjoitti:
eikö teinillä ole kavereita?
On mutta he on kaikki jossain reissussa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä kuulostaa minusta. Entä teinistä?
Hyvältä ne hänestäkin kuulostaa.
Kuinka vanha teini? Haluaako hän olla kanssasi paljussa tai saunassa? Eikö teinillä ole kavereita? Minä ainakin maksaisin mielelläni vaikka parille teinin kaverillekin jonkun pakohuoneen, kiipeilypuiston tai vaikka kajakin vuokrauksen ja kuskaisin heitä vaikka kauemmaksikin. Siinä on kyllä aikaa olla myös kahdestaan teinin kanssa ihan tarpeeksi ja kun on loma, niin ihan paras juttu silloin on vain oleminen ilman mitään aikatauluja. Kun saa nukkua aamulla niin pitkään kuin nukuttaa ja illalla ottaa rennommin, niin se on lepoa. Ei teinien kanssa tarvitse aikatauluttaa kaikkea ja olla aikuisena koko ajan huohottamassa niskaan.
Meillä on kolme teiniä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha teini? Haluaako hän olla kanssasi paljussa tai saunassa? Eikö teinillä ole kavereita? Minä ainakin maksaisin mielelläni vaikka parille teinin kaverillekin jonkun pakohuoneen, kiipeilypuiston tai vaikka kajakin vuokrauksen ja kuskaisin heitä vaikka kauemmaksikin. Siinä on kyllä aikaa olla myös kahdestaan teinin kanssa ihan tarpeeksi ja kun on loma, niin ihan paras juttu silloin on vain oleminen ilman mitään aikatauluja. Kun saa nukkua aamulla niin pitkään kuin nukuttaa ja illalla ottaa rennommin, niin se on lepoa. Ei teinien kanssa tarvitse aikatauluttaa kaikkea ja olla aikuisena koko ajan huohottamassa niskaan.
Meillä on kolme teiniä.
13v. Ja on kavereita, mutta kaikki lähtevät jonnekin.
Mihin sinä meidän mielipidettä tarvitset, jos teistä kuulostaa kivalta?
Up