Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6v sanoo ettei halua enää juosta koska pää alkaa särkemään

Vierailija
06.12.2014 |

ihmetyttää,muutaman kerran tuosta sanonut lääkärissä,eilen viimeksi ja ma ajattelin soittaa lääkäriin ja kysyä.

Hänellä myös pari krt/kk kuumetta ilman muita flunssa oireita ja tästä olen käynyt lääkärillä mutta eivät tee mitään kun tulehdusarvot eivät ole koholla. Sormenpäästä ottivat,eivät koskaan muita verikokeita. Kaksi kertaa olen vienyt tuosta syystä ja nyt taas eilen 38,5 kuumetta. Lapsi ihan alakuloinen kokoajan. :/ kuume kestää aina kaksi päivää ja häviää. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 19:57"]

ihmetyttää,muutaman kerran tuosta sanonut lääkärissä,eilen viimeksi ja ma ajattelin soittaa lääkäriin ja kysyä.

Hänellä myös pari krt/kk kuumetta ilman muita flunssa oireita ja tästä olen käynyt lääkärillä mutta eivät tee mitään kun tulehdusarvot eivät ole koholla. Sormenpäästä ottivat,eivät koskaan muita verikokeita. Kaksi kertaa olen vienyt tuosta syystä ja nyt taas eilen 38,5 kuumetta. Lapsi ihan alakuloinen kokoajan. :/ kuume kestää aina kaksi päivää ja häviää. 

Ap korjaa: Lapsi on siis valittanut päänsärystä muutaman kerran ja lääkärille en ole tuosta vielä puhunut. Kuumeesta olen puhunut.

Ap

Vierailija
2/3 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pojalla sama juttu - kuumetta ilman muita oireita - eskarissa. Sanoin tuosta lääkärille ja n. neljännen sanomisen jälkeen lääkäri pyysi menemään heti päivystykseen kun kuume nousee, että nähdään onko tulehdus. Mutta ehti eskari loppua ja loppui kuumeilu samalla. Lääkärin näin myöhemmin ja sanoin tuosta, niin veikkasi sisäilmaongelmaa aiheuttajaksi.. Kannattaa miettiä tuokin vaihtoehto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok,hyvä tietää tuokin. 

Soitan kuitenkin heti ma tuosta ja kysyn pitääkö huolestua.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi