Löytääkö aasialaisena helposti kumppanin Suomessa
Olen asunut Suomessa pitkään ja tein täällä mm. maisterin opinnot.
Kukaan mies ei ole flirttailut minulle näiden vuosien aikana. Onko tää etninen tausta iso este?
Minua luullaan usein japanilaiseksi.
Kommentit (30)
Mitä muuten tekee suomalainen mies jos hän on kiinnostunut? Nyt tuli mieleeni, että ehkä näiden vuosien aika minulla on mennyt ohi tällaiset merkit. Kertokaa ihmeessä, jos voitte. Tää on aihe jota en nyt vaan voi kysyä töissä työkavereilta. Muuten mielestäni ymmärrän suht hyvin suomalaista kulttuuria. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten tekee suomalainen mies jos hän on kiinnostunut? Nyt tuli mieleeni, että ehkä näiden vuosien aika minulla on mennyt ohi tällaiset merkit. Kertokaa ihmeessä, jos voitte. Tää on aihe jota en nyt vaan voi kysyä töissä työkavereilta. Muuten mielestäni ymmärrän suht hyvin suomalaista kulttuuria. Ap
Hakeutuu seuraan tekemällä tikustakin asiaa.
parempi vaan että pysyt kaukana kiljumasta ongelmias. maisteri tai spurturi.
Miehet varmasti ovat kiinnostuneet sinusta, mutta suomalaisen miehen kotikasvatukseen ei kuulu gigolon taitoja. Tee sinä aloite.
Vierailija kirjoitti:
No aika helposti. Aasialaiset naiset ovat aina Suomalaisten naisten yläpuolella, ehkä sen takia miehet ei lähesty, koska olette korkealla tasolla.
Taidat olla ketjun aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika helposti. Aasialaiset naiset ovat aina Suomalaisten naisten yläpuolella, ehkä sen takia miehet ei lähesty, koska olette korkealla tasolla.
Ei joku muu on kirjoittanut tämän. En kai pyörisi täällä kysymässä, jos olisin jo tiennyt tämän jo. Ap
Hah. Aloitin viikko sitten Tinderissä ja heti ensimmäinen mätsi tuli thaikun kanssa. Yhtään järkevää suomimätsiä ei ole tullut vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei joku muu on kirjoittanut tämän. En kai pyörisi täällä kysymässä, jos olisin jo tiennyt tämän jo. Ap
Höpsis. Et ole aasialaista nähnytkään.
Ap!
Kauniit ja sopusuhtaiset aasialaiset ovat kova sana suomalaismiesten mielestä. Itse tykkään kovasti myös pienestä koosta ja nukkemaisuudesta ❤️😍
Kiitos kannustavasta kommentista. En tiennyt että jotkut ajattelevat tälläkin tavalla. Ap