Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli lähtenyt flunssaisena veljeni, setäni ja isäni kanssa puutöihin metsään. Kyllä suututtaa...

Vierailija
10.10.2021 |

Mies oli viime viikon kuumeessa ja nuhassa.
Oli eilen yhtä mieltä, että peruu treffit. Oli siis suunnitelmissa, että hakee nuo autollaan ja menevät veljeni maille hommiin. Kaikki ovat siis iäkkäitä. Veljeni on minua 10 vuotta vanhempi 60v, isäni 80v ja samoin setäni.
Mies on minua 10vuotta nuorempi joten ikä eroa on aika paljon.
Mies oli kuitenkin aamulla lähtenyt ja jättänyt mainitsematta flunssasta. Minä taas olin töissä.
Mies ei todellakaan tiennyt, että mikä hänellä on. Pahimmillaan voi aiheuttaa nyt kolmen ihmisen kuoleman tai vakavan sairastumisen.
Oli muutenkin jättänyt perumisen aivan viime tinkaa, kun arpoi lähtemistä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän vaara ala olemaan ohi. Kaikki sukulaisesi ainakin ovat rokotettuja oletan?

Vierailija
2/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hienoa"! Näiden sankareiden takia koko korona on ylipäätään lähtenyt käsistä. Ei välitetä, että missä käydään eikä sairastuessa välitetä eristäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä anna p*llua vuoteen, ehkä oppii.

Vierailija
4/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se porsas!

Vierailija
5/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuisi korona vaa äkkiä. Mä en jaksa tätä. Siis vouhotusta aiheesta!

Vierailija
6/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi hakea vaikka marketista antigeenitesti ja tehdä se tänään ja ylihuomenna. Jos tulee positiivinen niin sitten terveyskeskukseen PCR-testiin.

Sydänlihastulehduksesta on nyt puhuttu paljon ja sen voi saada vaikka ihan tavallisessa perusflunssassa tai perusflunssan toipilaana rasittaa itseään fyysisesti. Mielestäni tämä aspekti pitäisi nostaa laajemminkin esiin niin vähennettäisiin sydänlihastulehduksia.

Vierailija
7/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita miehesi chastity cageen ja pissaa hänen suuhun niin hän ei saa koronaa T:THL Lääkäri

Vierailija
8/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuisi korona vaa äkkiä. Mä en jaksa tätä. Siis vouhotusta aiheesta!

Sehän loppuisi nopeammin jos ihmiset ottaisivat annetun ohjeistuksen tosissaan eivätkä kuvittelisi olevansa joitain erityistapauksia, joita pandemian lainalaisuudet eivät koske,

Vierailija
9/9 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä mitään puutöitä tehdä. Millä nuha lähtee? Juuri sillä…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi