Rillien hinnat nousseet
Spec ja nissen 2 parit 79 eurolla. eikö enää saa parillakympillä mistään?
Kommentit (15)
En viittis laittaa niihin edes tuon 79 euroa saatikka tuollaista hintaa. Oliko noi specsiltä ostetut tuollaiseen hintaan?
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:13"]
En viittis laittaa niihin edes tuon 79 euroa saatikka tuollaista hintaa. Oliko noi specsiltä ostetut tuollaiseen hintaan?
[/quote]
Joo, 2-tehot ja toiset lasit "kaupan päälle". Ekat kaksitehot mulla. En olisi mennyt, jos olisin tuon hinnan arvannut, olisin mennyt jonnekin toiselle, mutta omaa kiltettyäni en sitten enää perunut. Tuohon hintaan saa kyllä mistä tahansa perus2-tehot.
Mä ostin loppukesästä Nisseniltä 2 paria 79 eurolla ja sain lahjakortin kaupan päälle, jolla isäni sai myös uudet kakkulat. Ihan hyvä diili mielestäni!
Ei jumalauta! Voiko niistä tulla niin kalliita? Missä vaiheessa hinta nousi? Maksaessako?
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:19"]
Ei jumalauta! Voiko niistä tulla niin kalliita? Missä vaiheessa hinta nousi? Maksaessako?
[/quote]
Kyllä mä silloin jo aikaa varatessa kyselin hintaa, mutta otin silti. Eli lähinnä specssavers on mennyt muiden tasolle hinnoittelussa, ja laatu oli mielestäni huonompi kuin ekalla kerralla, jolloin mulla oli erikoismitoitetut lukulasit.
Mulla menee aina lähes 800 e ja viimeksi tekivät todella huonot. Myöhemmin totesivat että virheelliset, vika heissä, muttei saanut enää vaihtaa. Nyt ollut 2 vuotta niskat kipeänä ja muitakin vaikeuksia.
Todella hankala tietää minne menisi, ettei joutuisi maksamaan turhasta.
Jos jollakin on pk-seudulla hyvä optikko, saa ilmiantaa.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:22"]
Mulla menee aina lähes 800 e ja viimeksi tekivät todella huonot. Myöhemmin totesivat että virheelliset, vika heissä, muttei saanut enää vaihtaa. Nyt ollut 2 vuotta niskat kipeänä ja muitakin vaikeuksia.
Todella hankala tietää minne menisi, ettei joutuisi maksamaan turhasta.
Jos jollakin on pk-seudulla hyvä optikko, saa ilmiantaa.
[/quote]
Mullekin rillit myynyt optikko meinasi, ettei voi vaihtaa, mutta onneksi sattui joku toinen, joka oli sitä mieltä, että ilman muuta reklmaationa, koska on selvä virhe tehty.
Instrulla ja Simäasemalla on vaihto-oikeus. En uskalla ostaa muualta, kun menee aina 500-800 e.
Jaahas, että meininki on mennyt tuommoiseksi. Huomasin että Virossa laatulasien hinnat on yhä maltilliset, satkun nurkilla.
Lasit saa maksaa maksimissaan 50. Siinä kulkee se raja ja ylimenevät on täyttä fuulausta
Joulun jälkeen on tarjouksia jälleen. Pitää siis odottaa sinne
Vaihtoehtoja on... Kesällä tilasin netistä rillit ja sain ne reilulla satasella.Mulla on tosi huono kaukonäkö ja rillit maksaa normi optikolla aina sellaset 500ekee. Ajattelin ottaa siis riskin ja tilasin netin kautta...ensin sain useat pokat kokeiltavaksi maksutta,joista valitsin parhaat. sitten vaan kopio silmälasireseptistä postissa menemään. Yllätyin positiivisesti,hyvät lasit on kaikin puolin.
600 meni, 2 vuotta sitten 300. Kaikenlisäksi vääränlaiset lasit, jouduin pistämään uusiksi, kun eivät kuunnelleet yhtään vaikka moneen kertaan korjasin. Halvassakin hinta nousee kun tarpeeksi saavat markkinaosuutta. Näin se menee missä tahansa. Seuraavat lasit eivät ole Specsaversilta.