Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korjaamo kuitit

10.10.2021 |

Olen laittamassa autoani myyntiin ja nyt katselin tuossa korjaamokuitteja että laitanpas ne järjestykseen. Menin vaihtamaan vaippaa toiselle lapselle niin perhana toinen lapsista kaatoi kaakaot kuittien päälle ja ne on ihan pilalla. Haisee kamalalle.

Autoni käynyt yhdellä ainoalla korjaamolla aina. Kehtaanko soittaa sinne ja pyytää uusia kuitteja? Tai voinko tehdä niin? Onko ne heillä yleensä tallessa?

En kehtaa ostajaehdokkaille näyttää maidolle haisevia ja kaakaon värjäämiä kuitteja.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaakao haisee kamalalle?

2/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaakao haisee kamalalle?

Lähinnä se maito. Enemmän siinä maitoa oli kuin kaakaota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin jos olet siellä aina käyttänyt niin varmasti ottavat uudet kopiot. Ne kuitit on joka tapauksessa hyvä olla myyntihetkellä niin voi näyttää mitä on autolle tehty.

Vierailija
4/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta ne vanhat kuitit, mitkä voi olla mistä tahansa autosta. Huoltokirjasta näkee huollot ja jos erikseen on jotain isompia remppoja just tehty, niin ne voi myynti-ilmoituksessa mainita.

5/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin jos olet siellä aina käyttänyt niin varmasti ottavat uudet kopiot. Ne kuitit on joka tapauksessa hyvä olla myyntihetkellä niin voi näyttää mitä on autolle tehty.

Olen käyttänyt. Kai ne heillä koneella on esimerkiksi rekkarin perusteella haettavissa. Auto ollut mulla 8 vuotta. Ei anna hyvää kuvaa ostajalle jos kuitit suttuisia.

6/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään kiinnosta ne vanhat kuitit, mitkä voi olla mistä tahansa autosta. Huoltokirjasta näkee huollot ja jos erikseen on jotain isompia remppoja just tehty, niin ne voi myynti-ilmoituksessa mainita.

Auto on vanha joten ei huoltokirjaa ole täytetty vuosiin. Mutta laitettu ja pidetty huolta. Kuiteissa näkyy rekkari ja jopa kilometrit.

Vierailija
7/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipa123 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto on vanha joten ei huoltokirjaa ole täytetty vuosiin. Mutta laitettu ja pidetty huolta. Kuiteissa näkyy rekkari ja jopa kilometrit.

Huoltokuitit voi todennäköisesti pyytää liikkeestä uudestaan. Osien kuitteja ei tarvitse mukaan työntää. 

Vierailija
8/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne voi olla mistä autosta vaan, kun kuittiin yleensä kirjataan työn tilaajan nimi, osoite ja auton rekisterinumero?

Vierailija
9/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipa123 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt. Kai ne heillä koneella on esimerkiksi rekkarin perusteella haettavissa. Auto ollut mulla 8 vuotta. Ei anna hyvää kuvaa ostajalle jos kuitit suttuisia.

Kyllä minä ainakin jätän auton ostamatta jos kuitit on kaakaossa. Olkoon vaikka minkälainen vaihtoautohelmien helmi. Vaadin moitteettomat kuitit vanhastakin autosta!

Nih!

10/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne voi olla mistä autosta vaan, kun kuittiin yleensä kirjataan työn tilaajan nimi, osoite ja auton rekisterinumero?

Samaa mietin. Kuiteissa luki minun nimi, osoite, puhelinnumero, auton rekkari, malli, rekisteröintipäivä, kilometrit ja tais olla jopa valmistusnunero

Vierailija
11/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ihana suomimies 😊 miksi tyytyisit johonkin vitunsäälittävään, rumaan, lörtsypilluiseen suomilahnaan, kun voit saada minut ❤️🤭 he ovat niin säälittäviä jämiä 😁

Länsimaalaiset hylkiömiehet ovat kyllä säälittäviä kun kuvittelevat olevansa aasialaisten naisten mielestä niin ihania. Kyllä te olette ”ihania” vain sen takia, että olette väylä taloudellisesti parempaan elämään. Seksuaalisessa mielessä olette yhtä kiinnostavia kuin kasa paskaa.

12/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piipa123 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin jätän auton ostamatta jos kuitit on kaakaossa. Olkoon vaikka minkälainen vaihtoautohelmien helmi. Vaadin moitteettomat kuitit vanhastakin autosta!

Nih!

No en nyt usko ehkä kauppojen peruuntuvan mutta olis se kiva saada antaa siistit kuitit. Ja ne ainaki vielä haisee maidolle. Hyh

Vierailija
13/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan siitä autota enempää maksa vaikka löytyisikin kuitti. Kerro että kadotit.

14/16 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kysymys siitä että kehtaanko soittaa ja pyytää? Korjaamohenkilökunta sinänsä tuttuja että ovat meidän perheen autot huoltanut ja korjannut 10 vuoden ajan ja on sellainen suht pieni korjaamo. Kerronko vaan että onko mahdollista saada kuitteja uudelleen kun kävi pieni vahinko ja kuitit huonokuntoisia tällä hetkellä.

15/16 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin ja pyysin, ei ollut korjaamolle mikään ongelma 😊

Vierailija
16/16 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton arvo putos tossa heti monta tonnia, jos ei oo alkuperäisiä kuitteja näyttää. Kopiot ei kelpaa.